vissza a Sports Direct Magyarország oldalára
Logó
vissza a Sports Direct Magyarország oldalára

Jelenleg rendkívül elfoglaltak vagyunk, ezért a szokásosnál több időbe telik, hogy mindenkinek válaszoljunk. Ügyfélszolgálati csapatunk keményen dolgozik, és a lehető leghamarabb válaszol.
Addig is kérjük, olvassa el hasznos GYIK-ünket, ahol számos információt talál, amely segíthet kérdése megválaszolásában.

Hogyan segíthetünk?

  • Szállítás és átvétel
    • Szállítási módok
    • Szállítási GYIK
  • Megrendelések leadása
    • Megrendelések és fizetések
    • teljesített megrendelések
    • termékinformáció
  • Visszaküldés és visszatérítés
    • Visszatérítések
    • visszatérítés
  • Személyre szabás
    • Személyre szabás
  • üzletek és szolgáltatások
    • áruházi információk
  • fiókom
    • Első lépések
    • műszaki problémák
  • webhely szabályzat
    • feltételek és rendelkezések
    • egyéb politikák
    • ADATVÉDELMI NYILATKOZAT
  • Kapcsolat
  • Szállítás és átvétel
    • Szállítási módok
      Szállítási módok
    • Szállítási GYIK
      Szállítási GYIK
  • Megrendelések leadása
    • Megrendelések és fizetések
      Megrendelések és fizetések
      Problémák merültek fel az ajándékkártyámmal vagy utalványommal kapcsolatban

      Ha az ajándékkártya vagy eVoucher alkalmazása során problémákat tapasztal, annak több oka is lehet:

      • Az ajándékkártyák és az eVoucherek a vásárlástól számított két évig érvényesek. A kártya lejárati napján a fennmaradó egyenleg törlésre kerül.
      • Az ajándékkártyákat és az eVouchereket az Egyesült Királyságon kívüli ügyfelek nem használhatják fel.
      • A weboldal összeomlik egy korábbi pénztárgépes próbálkozásnál.
      • Ha a megrendelés egy részét más fizetési móddal (például hitel- vagy bankkártyával) fizette ki, és ezután a bankjánál probléma merült fel az adott fizetési kísérlettel kapcsolatban.

      Sajnos ez azt jelenti, hogy az ajándékkártya/eVoucher ideiglenesen befagyasztásra kerül, kérjük, hagyjon 48 órát, hogy visszaálljon, majd próbálja meg újra. Ügyfélszolgálatunk nem tudja ezt felgyorsítani.

      Hasznosnak találta? Igen Nem

      Send feedback
      Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni. Visszajelzésével segítsen a cikk javításában.

      Hasznosnak találta ezt a cikket? Igen Nem

      Visszajelzés küldése

      Köszönjük visszajelzését.

      Ha szeretnéd részletesebben kifejteni, hogyan javíthatnánk ezen a tartalmon, az alábbiakban megoszthatod konkrét visszajelzésedet a cikk szerzőjével.

      Figyelem: Ez a visszajelzés NEM kapcsolja Önt az ügyfélszolgálati csapattal. Ha kapcsolatba szeretne lépni velünk, kérjük, nyomja meg az alábbi Mégse gombot, majd a Kapcsolat gombot, és kövesse az utasításokat.

      Még mindig kapcsolatba kell lépnie velünk?
    • teljesített megrendelések
      teljesített megrendelések
    • termékinformáció
      termékinformáció
  • Visszaküldés és visszatérítés
    • Visszatérítések
      Visszatérítések
    • visszatérítés
      visszatérítés
  • Személyre szabás
    • Személyre szabás
      Személyre szabás
  • üzletek és szolgáltatások
    • áruházi információk
      áruházi információk
  • fiókom
    • Első lépések
      Első lépések
    • műszaki problémák
      műszaki problémák
  • webhely szabályzat
    • feltételek és rendelkezések
      feltételek és rendelkezések
    • egyéb politikák
      egyéb politikák
    • ADATVÉDELMI NYILATKOZAT
      ADATVÉDELMI NYILATKOZAT
  • Kapcsolat

Nem találja, amit keres?

Logó

© SportsDirect.com Retail Ltd.

  • Mastercard
  • Visa
  • Maestro
  • Amex
  • Apple Pay
  • PayPal
  • Bancontact
+ Fájl csatolása
Mégse
Cikk megtekintések száma