Kapcsolat
Szállítási lehetőségek

A szállítási lehetőségek a pénztárnál jelennek meg, a kiválasztott terméktől vagy régiótól függően nem minden szállítási lehetőség áll rendelkezésre.

A szállítási lehetőségekkel kapcsolatos legfrissebb információkat a fizetésnél találja.


Szállítási lehetőségekRendelés előtt
Szállítási időkKöltségek
Standard szállítás23:59
3-7 nap
£4.99
Még mindig kapcsolatba kell lépnie velünk?
Hol van a rendelésem

1 - Ellenőrizze a várható szállítási határidőt

Az általunk küldött e-mailekben látni fogja a várható szállítási dátumot. Ezt a dátumot az alapján számítjuk ki, hogy mikor adta le a rendelését; és hogy milyen szállítási szolgáltatást választott (pl. Következő nap).

Kérjük, vegye figyelembe, hogy ez csak egy becsült szállítási határidő. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy rendelését időben eljuttassuk Önhöz, de kérjük, tartsa szem előtt, hogy különösen a forgalmas időszakokban ez hosszabb időt vehet igénybe.

2 - A megrendelésemet elküldték, de még nem kaptam meg.

Csomagja útját a csomagkövető link segítségével követheti nyomon. Ha ezt a linket keresi, ezt találja:

  • Az általunk küldött e-mailekben megerősítjük, hogy a megrendelését elküldtük.
  • A rendelési előzmények között, a Fiókomban a Rendelés nyomon követése gombra kattintva.

A legtöbb szállító, akivel együtt dolgozunk, e-mailben tájékoztatja Önt a megrendelés előrehaladásáról. Ha valamilyen okból kifolyólag Ön nincs otthon; tájékoztatni fogják arról, hogy megpróbálták kézbesíteni, és hogy mi a következő teendő.


Még mindig kapcsolatba kell lépnie velünk?
Kézbesítés nyomon követése

Csomagja útját a csomagkövetési link segítségével követheti nyomon. Ha ezt a linket keresi, ezt találja:

  • Az általunk küldött e-mailekben megerősítjük, hogy a megrendelését elküldtük.
  • A rendelési előzmények között, a Fiókomban a Rendelés nyomon követése gombra kattintva.

A legtöbb szállító, akivel együtt dolgozunk, e-mailben tájékoztatja Önt a megrendelés előrehaladásáról. Ha valamilyen okból kifolyólag Ön nincs otthon; tájékoztatni fogják arról, hogy megpróbálták kézbesíteni, és hogy mi a következő teendő.

Ha a Click and Collect opciót választotta, értesítjük, hogy a rendelése készen áll az átvételre, és küldünk Önnek egy "Átvételre kész" e-mailt, amint a rendelése megérkezett a kiválasztott üzletbe.

Kérjük, vegye figyelembe, ha rossz e-mail címet adott meg a fizetéskor, sajnos nem tudunk e-mailt küldeni Önnek a megrendeléssel kapcsolatban.

Még mindig kapcsolatba kell lépnie velünk?
Nyomon követhetem a külföldre történő szállításomat?

Megkönnyítjük Önnek a szállítás nyomon követését, függetlenül attól, hogy hol van. Amint a megrendelését feldolgoztuk, kap egy e-mailt, amelyben tájékoztatjuk a nyomon követési hivatkozásról.

Kérjük, használja ezt a nyomon követési hivatkozást, hogy nyomon követhesse a szállítás előrehaladását.

Nemzetközi futáraink hétfőtől péntekig kézbesítenek.

Még mindig kapcsolatba kell lépnie velünk?
Miért késik a rendelésem

Mindent megteszünk, hogy rendelését időben eljuttassuk Önhöz, de kérjük, vegye figyelembe, hogy bizonyos esetekben ez hosszabb időt vehet igénybe, például:

  • Forgalmas időszakokban - amikor hirtelen nagy mennyiségű terméket kell szállítani.
  • Alapvető karbantartás - ritkán előfordulhat, hogy fontos rendszermódosításokat kell végrehajtanunk, amelyek befolyásolják a megrendelések kezelését. Ilyenkor előfordulhatnak késések.
  • Rossz időjárás - amikor a termékek szállítása az országban nehezebbé válhat.

E-mailben folyamatosan tájékoztatjuk Önt a megrendelésének előrehaladásáról.

Még mindig kapcsolatba kell lépnie velünk?
Vámok és behozatali vámok

Ha az EU-n kívülről rendel tőlünk, előfordulhat, hogy importvámokat és adókat kell fizetnie, hogy megkapja a csomagját. Ezeket a díjakat általában akkor vetik ki, amikor a megrendelés a szállítási címre érkezik, és ezek megfizetéséért Ön lesz a felelős.

Ezeket a díjakat nem tudjuk ellenőrizni, és nem tudjuk megjósolni az összegüket. További információért kérjük, rendelése leadása előtt forduljon a helyi vámhivatalhoz.

Még mindig kapcsolatba kell lépnie velünk?
Miért küldték vissza a megrendelésemet vagy a terméket a feladónak?

Szállítási partnereink háromszor próbálják meg kézbesíteni a megrendelését. 

Előfordulhat, hogy a szállítási cím megtalálása vagy elérése problémát okoz, és ha a próbálkozások sikertelenek, a megrendelés visszaküldésre kerül.

Előfordul, hogy egy megrendelés megsérül a szállítás során, és nem lehet kézbesíteni.

Az e-mailben kapott nyomon követési link segítségével ellenőrizheti a visszaküldés okát.

Ha valamilyen okból nem járnak sikerrel, egy névjegykártyát hagynak, amelyen tájékoztatják Önt arról, hogy a megrendelését visszaküldik hozzánk. 

Sajnos a futár által visszaküldött megrendeléseket nem tudjuk újra eljuttatni ügyfeleinkhez, de a raktárcsapat által végzett feldolgozás után teljes összegben visszatérítjük a megrendelés árát. 

Ha szüksége van a tételekre, kérjük, hogy adjon le új megrendelést.

Még mindig kapcsolatba kell lépnie velünk?
A csomagom kézbesítettnek van feltüntetve, de nem kaptam meg.

Sajnálattal halljuk, hogy nem kapta meg a csomagját. Lehet, hogy a kézbesítő sofőr egy biztonságos helyre vagy a szomszédba szállította a csomagot.

Kérjük, ellenőrizze az ingatlana külsejét, a csomagot esetleg biztonságos helyen hagyták. Érdemes ellenőrizni a kézbesítési információkat is a nyomon követésen belül, mivel a sofőr által készített kézbesítési képek segíthetnek azonosítani, hogy hol hagyták a csomagot.

Arra is kérjük, hogy érdeklődjön a szomszédoknál, mivel előfordulhat, hogy a sofőr náluk hagyta a csomagot.

Ha a fentiek ellenőrzése után is segítségre van szüksége, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, mert szívesen segítünk Önnek. 

 

Még mindig kapcsolatba kell lépnie velünk?
Hogyan kell alkalmazni egy Kedvezményes kódot

Ha olyan promóciós kódot használ, amely jelenleg a weboldalunkon található, akkor azt hozzáadhatja a "bevásárló kosarához". Mindössze annyit kell tennie, hogy beírja a promóciós kódot a "teljes" rendelési összeg alatti mezőbe, majd válassza az "Alkalmazás" lehetőséget. 

 

Ha a rendelés megfelel a kód követelményeinek, a kedvezményt a rendelésére alkalmazzuk, és az megjelenik a "rendelési összesítőben":

Minden egyéb kódot a fizetési szakaszban kell hozzáadni. 

Néhány ajánlati kódunkhoz be kell jelentkeznie az online fiókjába, hogy megkapja a kedvezményt. Kérjük, győződjön meg róla, hogy azzal az e-mail címmel jelentkezett be, amelyről az ajánlatot kapta.

Miután kiválasztotta a szállítási módot, megjelenik a megrendeléséhez rendelkezésre álló összes fizetési lehetőség. Válassza ki a "Promo kód alkalmazása" lehetőséget, írja be a megadott kódot, majd válassza az "Alkalmazás" lehetőséget.

 

Kérjük, vegye figyelembe:

Minden akciónkra és értékesítésre vonatkozó feltételek érvényesek. Lehetnek olyan márkák vagy részlegek, amelyek ki vannak zárva akcióinkból. Minden akció a készlet erejéig tartható fenn, és a promóciós kódokat a lejáratuk után már nem tudjuk beváltani.

Ha kiválasztott egy terméket az Outlet/Clearance kategóriából, de nem látja a várt kedvezményt a fizetés során.  

Sajnos ez a termék nem jogosult a promócióra.


Még mindig kapcsolatba kell lépnie velünk?
Mi a fizetési hitelesítés

A fizetési hitelesítés vagy 3D Secure a kártyakibocsátók által indított csalásmegelőzési kezdeményezések.

A Verified by VISA (VbV) és a MasterCard Secure Code (MSC) ugyanígy működik, és a kártyaszolgáltatóval közösen beállított jelszavakkal védi Önt az online vásárlás során. A nálunk történő vásárláskor a fizetési folyamat során meg kell adnia a jelszavát.

Hogyan aktiválhatom a kártyámat?

Regisztrálja kártyáját a kártyaszolgáltató webhelyén a fizetési hitelesítés beállításának lehetőségét kiválasztva. A rendszer felkéri, hogy adja meg a kártya adatait és állítson be egy jelszót. Miután regisztrálta a kártyáját, a jövőben az online vásárláskor csak a jelszavát kell megadnia.

Kihez fordulhatok további információkért?

Ha további információra van szüksége a fizetési hitelesítési eljárással kapcsolatban, kérjük, forduljon közvetlenül a kártyakibocsátójához.

Ha az online fizetési rendszerünk elutasítja a kártyáját, kérjük, ellenőrizze még egyszer, hogy a megadott adatok megegyeznek-e a számlázási adatokkal.

Ha biztos benne, hogy érvényes kártyát használ, kérjük, próbálja meg újra ugyanazzal a hitel- vagy bankkártyával, vagy adja le a rendelést egy másik kártyával. Ha a probléma továbbra is fennáll, kérjük, lépjen kapcsolatba a kártyaszolgáltatóval.

Nincs befolyásunk a fizetési hitelesítési folyamat felett, így nem tudunk segíteni semmilyen hitelesítési kérdésben.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy megrendelését csak akkor dolgozzuk fel, ha megkaptuk a fizetési kártyája kibocsátójától az engedélyt a fizetés feldolgozására.

Még mindig kapcsolatba kell lépnie velünk?
Fizetési kérdések

Ha a kártyás fizetés során hibaüzeneteket kap, kérjük, ellenőrizze a következőket:

  • A kártyáján regisztrált cím megegyezik a számlázási címmel a Saját fiókban/rendelésen.
  • Helyesen adja meg a kártya adatait, pl. a lejárati dátumot és a kártya hátoldalán található biztonsági kódot.
  • Ha a bankja elutasította a fizetést, akkor forduljon a kártyaszolgáltatójához, mert ők több információval rendelkeznek.
  • Próbáljon meg másik kártyát vagy fizetési módot használni.

Ha a fentieket ellenőrizte, és még mindig problémái vannak, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk, és a lehető legrészletesebben írja le a hibát:

  • Az Ön által látott hibaüzenet
  • A probléma leírása
  • Milyen fizetési módot próbál használni
  • Melyek a termékek, amelyeket meg akar vásárolni
  • Milyen internetböngészőt használ, vagy ha az alkalmazásunkat használja.
  • Bármilyen egyéb hasznos információ

Kérjük, vegye figyelembe: Ha a PayPal vagy a Frasers Plus használata során problémák merülnek fel a fizetés során, forduljon közvetlenül hozzájuk.

Még mindig kapcsolatba kell lépnie velünk?
Miért mutat a bankom két terhelést a megrendelésemre?

Csak a feldolgozás után fogadunk el fizetést a tételért. A feldolgozás előtti időszakban azonban elfogadunk egy zárolást. Az engedély az Ön bankszámlakivonatán a pénzeszközök fenntartásaként jelenik meg, amely a pénzt az Ön megrendeléséhez rendeli. Az összeget akkor terheljük meg, amikor feldolgoztuk a tétel(ek) kiszállítását. Néha ez két terhelésként jelenik meg, és 2-5 munkanapon belül korrigálja magát. 

Abban az esetben, ha nem tudjuk teljesíteni a megrendelését, azonnal felvesszük a kapcsolatot a bankjával, hogy a bankja törölje a zárolást. Ha a zárolás néhány nap elteltével is fennáll, kérjük, lépjen kapcsolatba bankjával, hogy kérje, intézkedjen a fizetés törlése érdekében.

Még mindig kapcsolatba kell lépnie velünk?
Lemondhatom vagy módosíthatom a megrendelésemet?

Le kell mondanom a rendelésemet

Amint leadta a rendelését, azonnal elkezdődik a rendszeren keresztül történő feldolgozás, hogy a lehető leggyorsabban eljuttathassuk Önhöz.

A rendelés státuszától függően előfordulhat, hogy tudjuk törölni azt az Ön számára. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, hogy ezt tovább ellenőrizhessük.

Ha a megrendelését már elküldtük, vagy megkezdődött az automatikus teljesítési folyamatunk, nem tudjuk törölni. Kérjük, olvassa el a visszaküldési szabályzatunkat a megrendelés visszaküldésének részleteiről, ha már megkapta a rendelését.

Meg kell változtatnom a címet

A szállítási címet nem tudjuk megváltoztatni, miután a megrendelését leadta. Ha aggódik, hogy nem lesz elérhető, egyes kézbesítő partnerek a csomagját egy szomszédnál vagy egy biztonságos helyen hagyhatják. Használja a "Kattintson a rendelés nyomon követéséhez" gombot a "Rendelés elküldve" e-mailben, hogy ellenőrizze, hogy ezek a lehetőségek rendelkezésre állnak-e.

Ha már nem tud hozzáférni a kiválasztott címhez, kérjük, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal, és mi megkérjük a kézbesítő partnert, hogy küldje vissza nekünk a megrendelését a teljes összeg visszatérítése érdekében. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben ez lehetséges, ez akár 14 napot is igénybe vehet. Ha továbbra is szeretné megrendelését, akkor újra le kell adnia, mivel csak a pénztárnál megadott címre tudunk szállítani.

Meg kell változtatnom a rendelésemet

Miután a megrendelést elküldtük, nem tudjuk módosítani azt, beleértve a következőket:

  • Elemek hozzáadása vagy eltávolítása
  • Szín- vagy méretváltás
  • A szállítási opciók megváltoztatása
  • Promóciós kedvezmények alkalmazása
  • A megrendeléshez megadott e-mail cím módosítása


Még mindig kapcsolatba kell lépnie velünk?
Ajándékkártya, utalvány vagy jóváírás alkalmazása

Ajándékkártya/áruházi jóváírás

Miután a kosárba helyezte a termékeket és kiválasztotta a szállítási módot, a fizetési részbe kerül. Itt megjelenik a megrendeléséhez rendelkezésre álló összes fizetési lehetőség. Válassza ki az "Ajándékkártya vagy eVoucher használata" lehetőséget, és adja meg az eVoucher/utalvány kódját és PIN-kódját, majd válassza az "Ajándékutalvány beváltása" lehetőséget. Ha nem tudja, hol találja meg az eVoucher kódját és PIN-kódját, kérjük, olvassa el a GYIK - Hol találom az utalvány kódját és PIN-kódját?

Legfeljebb 10 kódot adhat hozzá, ha több eVouchert/ajándékkártyát/jóváírást szeretne alkalmazni ugyanahhoz a megrendeléshez, kérjük, kövesse a fenti lépéseket minden egyes kódhoz újra.

Előre fizetett Mastercard/3rd Party érintésmentes ajándékkártya

Ha egy harmadik féltől származó érintésmentes ajándékkártyát használ, kérjük, válassza a "Hitel/betéti kártya" lehetőséget, és adja meg az érintésmentes ajándékkártya adatait, ahogyan egy bankkártyával/hitelkártyával tenné.

Kérjük, vegye figyelembe: Nem áll módunkban promóciós kódokat vagy kedvezményeket hozzáadni a megrendelés leadása után.

Még mindig kapcsolatba kell lépnie velünk?
Hol találom az utalványkódomat és a PIN-kódot?

eVoucher

Ha eVouchert használ, az azonosítót és a PIN-kódot a kapott e-mail szürke dobozában találja. Valahogy így fog kinézni:

Ha egy harmadik féltől származó érintésmentes ajándékkártyát használ, ezek úgy működnek, mint egy bankkártya/hitelkártya. Ha nehezen tudja használni, kérjük, ellenőrizze: Ajándékkártya, eVoucher vagy jóváírás alkalmazása.

Ajándékkártya

Ha üzletben vásárolt ajándékkártyát használ, akkor a kódot és a PIN-kódot az ajándékkártya hátoldalán, a vonalkód alatt találja. A PIN-kód felfedéséhez le kell kaparnia az ezüstszínű dobozkát.

Store Credit Note

Ha korábban már visszavitt egy terméket az üzletbe, és kapott egy jóváírást, ezeket csak akkor használhatja fel online, ha a jóváíráson szerepel egy 4 számjegyű PIN-kód. Ez a számjegy megtalálható az üzlet által a visszatérítésről szóló nyugtával együtt kapott jóváírási jegyen.




Még mindig kapcsolatba kell lépnie velünk?
Rossz terméket kaptam

Ha a kapott termék eltér a megrendelt vagy várt terméktől:

Online leadott megrendelések esetén - Kérjük, a kézbesítéstől számított 28 napon belül lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, és adja meg a kapott rossz termék teljes körű adatait, és mi kivizsgáljuk az ügyet.

Ha kapcsolatba lép velünk, kérjük, küldjön egy tiszta fotót is, amelyen a címkék és a termékkód látható, hogy jobban tudjunk segíteni Önnek.

Felhívjuk figyelmét, hogy egyes termékek színe vagy stílusa némileg eltérhet az online képeken láthatótól. Ezek a termékek ezt a termékleírásban megemlítik, ezért javasoljuk, hogy a csalódás elkerülése érdekében ellenőrizze ezt a kapcsolatfelvétel előtt.

Üzletben vásárolt megrendelések esetén - Kérjük, látogasson el a termékkel és a vásárlást igazoló bizonylattal az üzletbe, hogy megpróbálhassanak segíteni Önnek.

Még mindig kapcsolatba kell lépnie velünk?
Hiányzik egy tétel a rendelésemből

Sajnáljuk, hogy hiányoznak tételek a rendeléséből.

Mielőtt kapcsolatba lépne ügyfélszolgálatunkkal, kérjük, ellenőrizze e-mailjeit, mivel értesítjük Önt, ha valamelyik terméket külön-külön küldtük el (ha a megrendelése több terméket tartalmaz), vagy ha egy termék a csomagoláskor nem volt raktáron. 

Ha megnézi az e-mailt, és észreveszi, hogy a számla mennyiségi oszlopában "0" szerepel, ez azt jelenti, hogy a szállítás időpontjában nem volt készletünk az adott termékből, hogy elküldhessük Önnek.

Ha a szállítólevél szerint egy tételnek a csomagban kellene lennie, de nincs benne, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot. Feltétlenül adjon meg minden információt arról, hogy Ön szerint melyik termék(ek) hiányzik(ak), beleértve azt is, hogy milyen termékeket kapott már a megrendeléséből.

Még mindig kapcsolatba kell lépnie velünk?
Miért törölték a rendelésemet vagy a termékemet?

Lehet, hogy a megrendelését az alábbi okok valamelyike miatt törölték:

  • A tételek nincsenek raktáron, amikor a megrendelés csomagolására kerül sor.
  • A tételek nem állnak rendelkezésre az Egyesült Királyságon kívüli szállításra.
  • A számlázási cím nem egyezik a fizetési szolgáltató nyilvántartásában szereplő adatokkal.

Kapni fog egy "Megrendelés törölt" e-mailt, amely megerősíti, hogy mely tételek kerültek törlésre, és a függőben lévő fizetési összeget felszabadítjuk az eredeti fizetési módokra. Kérjük, hagyjon 2-5 munkanapot, amíg ezt a számlát kiegyenlítik. 

Kérjük, vegye figyelembe: Ha a termék egy akcióban szerepelt, majd törölték, mert a termék nem volt raktáron, nem tudjuk tiszteletben tartani ezt az árat, ha a termék az akció befejezése után újra raktáron van.

Még mindig kapcsolatba kell lépnie velünk?
A rendelésemet törölték, de úgy tűnik, hogy még mindig felszámították az árát

Ha a megrendelését törölték, 2-5 munkanapon belül visszatérítést kap az eredeti fizetési módra. 

Az idő függhet a banki folyamatoktól. 

Még mindig kapcsolatba kell lépnie velünk?
Nem kaptam meg az ajándékkártyámat

Kérjük, ellenőrizze az Ön vagy a címzett kéretlen levelek mappáját, ha nem kapta meg az ajándékkártyát vagy az eVouchert.

Ha még mindig nem találja, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk, és mi szívesen segítünk.

Még mindig kapcsolatba kell lépnie velünk?
A termékem nem teljes vagy hiányoznak alkatrészek

Ha a termék nem teljes állapotban érkezett meg:

Online megrendelések esetén - Kérjük, a csomag kézbesítését követő 28 napon belül lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal. Ha kapcsolatba lép velünk, kérjük, adja meg nekünk a hiányzó alkatrész részleteit, és csatoljon egy fényképet a csomagról/tétel csomagolásáról, amelyen a sérülés jelei láthatóak, hogy jobban megértsük a problémát, és tovább tudjunk segíteni Önnek.

Üzletben vásárolt megrendelések esetén - Kérjük, látogasson el a termékkel és a vásárlást igazoló bizonylattal az üzletbe, hogy megpróbálhassanak segíteni Önnek.

Még mindig kapcsolatba kell lépnie velünk?
A termékem hibás

Ha hibát észlelt egy megrendelt termékkel kapcsolatban:

Online leadott megrendelések esetén - kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a termék és a hiba teljes körű leírásával, és mi kivizsgáljuk a hibát.

Ha kapcsolatba lép velünk, kérjük, küldjön világos fotókat a hibáról, hogy jobban tudjunk segíteni Önnek.

Felhívjuk figyelmét, hogy minden terméket visszaszállításkor megvizsgálunk, és azokban az esetekben, amikor a termék hibáját sérülés vagy kopás okozta, a termékeket visszaküldjük Önnek.

Üzletben vásárolt megrendelések esetén - kérjük, keresse fel az üzletet a termékkel és a vásárlást igazoló bizonylattal, hogy megpróbálhassanak segíteni Önnek.

Még mindig kapcsolatba kell lépnie velünk?
Próbálom visszaküldeni a rendelésemet, de azt írja, hogy a rendelésem nem található.

Tisztában vagyunk azzal, hogy vannak késedelmek, mivel néhány ügyfélmegrendelés még nem jelenik meg a visszatérési portálunkon. A hiba ehhez hasonlóan nézhet ki:


Ha a megrendelését az elmúlt napokban szállították ki, és ezt a hibát látja - javasoljuk, hogy néhány nap múlva nézzen vissza, és próbálja meg újra. A rendelése meg fog jelenni, csak néhány nappal tovább tart a szokásosnál.

Ügyfélszolgálati csapatainkat is érinti ugyanez a késedelem, így szintén nem tudnak olyan visszaküldést ütemezni, amelynél ez a probléma felmerül.

Biztosíthatjuk, hogy technikai csapataink dolgoznak a probléma megoldásán. Elnézést a kellemetlenségekért.

Még mindig kapcsolatba kell lépnie velünk?
Hogyan találom meg a méretemet?

A méretek a különböző márkák és stílusok esetében eltérőek.

Van egy méretkalauzunk, amely megmutatja a ruházati és lábbeli méreteket, hogy segítsen Önnek tájékozott döntést hozni a vásárlásról.

Még mindig kapcsolatba kell lépnie velünk?
Nincs készleten?

Weboldalunkat a lehető legfrissebb állapotban tartjuk a legfrissebb készleteinkkel. Ha nem találja az Ön által keresett terméket, méretet vagy színt, javasoljuk, hogy később nézzen vissza a weboldalra.

Üzleteinkben is széles választékot kínálunk, amely üzletenként változik. Kérjük, ugorjon be a helyi üzletbe, hogy megnézze, mi van a kínálatunkban.

Sajnos ügyfélszolgálatunk nem látja az egyes üzletek készleteinek elérhetőségét.

Még mindig kapcsolatba kell lépnie velünk?
Méret útmutató
Még mindig kapcsolatba kell lépnie velünk?
Termékinformáció

A legtöbb termékinformáció megtalálható a weboldalunkon, a termékoldal megtekintésekor. Ez magában foglalja a képeket is, amelyek megmutatják, hogyan néz ki a termék. A termékleírásban vagy a termékleírásban további információkat is feltüntetünk, például az anyagokról, méretezésről stb.

Ha megnézte a weboldalt, de további információkra van szüksége, amelyek nem szerepelnek benne, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy tovább tudjunk segíteni Önnek.

A kapcsolatfelvétel során segíthet, ha egy egyértelmű képet/képernyőfotót küld, amelyen látható a termék, amellyel kapcsolatban segítségre van szüksége, így jobban tudunk segíteni Önnek.

Felhívjuk figyelmét, hogy az ügyfélszolgálat nem tud tanácsot adni Önnek, hogy mely termékeket érdemes megvásárolnia.

Még mindig kapcsolatba kell lépnie velünk?
Miért nem mindig ugyanazok az árak a boltban, mint online?

Üzletünk készletét és árazását az online készlettől és árazástól függetlenül kezeljük.

Ez azt jelenti, hogy egy akció kizárólag online érvényes bizonyos termékekre, vagy az üzletben olyan kiárusítás van, amely nem érvényes online.

Ennek eredményeképpen az áruházban időnként eltérő árakat fog látni, ha összehasonlítja az online árakat.

Az online és az üzletekre különálló Általános Szerződési Feltételek vonatkoznak, és mint ilyenek, nem kínálunk áregyeztetést, és nem tárgyalunk a tételek árairól.

Még mindig kapcsolatba kell lépnie velünk?
Vissza kell küldenem egy online vásárolt terméket

 

Még mindig kapcsolatba kell lépnie velünk?
Vissza kell küldenem a megrendelésemet vagy a boltban vásárolt terméket.

Az üzletben vásárolt termék(ek) jóváírásért, vagy ha lehetséges, cseréért látogasson el bármelyik Sports Direct üzletbe a vásárlástól számított 28 napon belül.

Ha a termék hibás, teljes visszatérítést biztosítunk. Kérjük, nyújtson be érvényes vásárlást igazoló dokumentumot, a vásárlást igazoló blokkot.

Sajnos nem küldhet vissza fürdőruhát, alsóneműt, piercinges ékszereket, személyre szabott vagy méretre szabott termékeket, gyorsan romló vagy lejáró termékeket, magazinokat, higiéniai okokból lezárt termékeket, számítógépes játékokat, amelyeknek a pecsétje fel van törve, vagy olyan termékeket, amelyeket a kiszállítás után elválaszthatatlanul összekevertek.

Kérjük, vegye figyelembe: A boltban vásárolt termékeket csak a boltokba lehet visszavinni. Az üzletben vásárolt termékeket postai úton nem tudja visszaküldeni.

Még mindig kapcsolatba kell lépnie velünk?
Visszaküldhetek több rendelést ugyanabban a csomagban?

Nem. Kérjük, minden egyes megrendelést külön-külön küldjön vissza, és mellékelje az áru részét képező csomagolást az érvényes vásárlási bizonylattal együtt.

Még mindig kapcsolatba kell lépnie velünk?
Visszaküldhetek egy online rendelést egy üzletbe

Az üzletek csak az üzletben vásárolt termékek visszavételét tudják elfogadni és feldolgozni.

Az online megrendelt termékek visszaküldéséhez gondoskodnia kell arról, hogy a megfelelő visszaküldési címre küldje azokat.

Felhívjuk figyelmét, hogy további irányelvek érvényesek.

Még mindig kapcsolatba kell lépnie velünk?
Problémákat tapasztalok a visszatérési portál használatával kapcsolatban

Nehezen tudok bejelentkezni

Sajnálattal halljuk, hogy problémákat tapasztal a visszatérési portálunkkal kapcsolatban, kérjük, tekintse meg az alábbiakban néhány javaslatot, amely segíthet:

  • A helyes rendelési számot adja meg - A rendelési számot megtalálja az Önnek küldött e-mailekben. Így nézhet ki: A RENDELÉSI SZÁMOT ÍGY KELL MEGADNI: EXAMP000000000123456. A rendelésszámot megtalálja, amikor bejelentkezik a Saját fiókjába, vagy a megrendeléssel kapcsolatos e-mailekben.
  • A helyes e-mail címet vagy a rendelés leadásához használt telefonszám utolsó 4 számjegyét adta meg?
  • Ellenőrizze, hogy a rendelési szám, az e-mail cím vagy a telefonszám utolsó 4 számjegye előtt vagy után nincs szóköz.
  • A rendelése még a 28 napos visszaküldési határidőn belül van? Ez a határidő a megrendelés kézhezvételétől kezdődik.

Nem tudom letölteni a visszaküldési címkét

  • Ha mobiltelefont használ, kérjük, ellenőrizze, hogy telefonja megkapta-e a legújabb frissítéseket.
  • Ha nehézségei vannak a fájl megnyitásával, akkor lehet, hogy engedélyeznie kell a felugró ablakokat a böngészőjében. Ha még mindig nem tudja letölteni a címkét, akkor egy másolatot küldtünk a postaládájába.
  • Ha nem kapta meg a "Rendelési címkét" tartalmazó e-mailt, kérjük, ellenőrizze a levélszemét mappát, a visszaküldési címkét vagy a QR-kódot a @returns.international küldi.

Ha a fentieket már kipróbálta, de még mindig gondjai vannak, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, és mi megoldjuk a problémát. Ha kapcsolatba lép velünk, segíthet, ha képernyőképeket küld, amelyeken látható, hogy milyen problémával kapcsolatban van szüksége segítségre, így jobban tudunk segíteni Önnek.

Még mindig kapcsolatba kell lépnie velünk?
Az üzlet személyzete elutasította a hibás termék visszavételét

Minden visszaküldött termék átvétele után megvizsgáljuk, beleértve azt is, ha úgy gondolja, hogy valamelyik termék gyártási hibával rendelkezik.

Amikor egy üzletben vásárolt terméket visszavisz a boltba, a személyzet egy tagja megvizsgálja a terméket, hogy megállapítsa, hogy a probléma gyártási hiba vagy a normál elhasználódás eredménye.

Ha a munkatársak arra a következtetésre jutnak, hogy a hiba kopásból és elhasználódásból adódik, és Ön ezt tovább kívánja vitatni, akkor el kell intéznie, hogy a terméket egy megbízható harmadik fél megvizsgálja. A harmadik fél által küldött, a gyártási hibát megerősítő, fejléces levél vagy e-mail benyújtása után visszatérhet az üzletbe további támogatásért.

Még mindig kapcsolatba kell lépnie velünk?
Elvesztettem a blokkomat.

Ha bármilyen okból kifolyólag már nincs meg a nyugta vagy a jóváírási bizonylat, az üzlet csapata újra kiállíthatja Önnek.

Ennek ellenőrzéséhez a következőkre lesz szükséged:

  1. A vásárlástól számított 6 hónapon belül küldje vissza a terméket abba az üzletbe, ahol eredetileg vásárolta.
  2. Mutassa meg a pénztárosnak a bankszámlakivonatot a tranzakcióval (összeg, dátum és időpont).

Ha ez több mint 6 hónapja történt, vagy nem rendelkezik bizonyítékkal a fizetési részletekről, sajnos nem tudunk Önnek tovább segíteni.


Még mindig kapcsolatba kell lépnie velünk?
Hogyan kapok visszatérítést?

Online megrendelések esetén - Megpróbálunk minden visszatérést a lehető leggyorsabban feldolgozni, hogy Ön megkapja a visszatérítést. A termék visszaküldését követő egy héten belül visszaigazoló e-mailt kell kapnia, de néha ez hosszabb időt vesz igénybe.

Ha a megrendelését részben vagy egészben ajándékkártyával vagy eVoucherrel fizette ki, a visszatérítést ajándékkártyaként vagy eVoucher-ként állítjuk ki a felhasznált ajándékkártya értékéig. Ekkor a fennmaradó összeget visszatérítjük az Ön által a megrendelés leadásakor használt egyéb fizetési módokra.

Üzletben vásárolt megrendelések esetén - Ha 28 napon belül visszaküld egy nem kívánt terméket visszatérítésért, akkor azt jóváírás formájában visszatérítjük, amelyet az üzletben költhet el (az ellenőrzésig). Ez nem sérti az Ön törvényes jogait. Az üzletekben és a vásárlást igazoló nyugtán fel van tüntetve a szabályzat.

Még mindig kapcsolatba kell lépnie velünk?
Mikor kapok visszatérítést?

Igyekszünk minden visszatérítést a lehető leggyorsabban feldolgozni, hogy Ön megkaphassa a visszatérítést. Ha a visszaküldést a visszaküldési portálunkon intézte, akkor a visszaküldést követő egy héten belül meg kell kapnia a "Visszaküldését megkaptuk" e-mailt, de néha ez hosszabb időt vesz igénybe.

Kérjük, hagyjon legfeljebb 14 napot a tételek vizsgálatára és a visszatérítésre. Általában nyomon tudja követni a visszaküldés folyamatát, ha rendelkezik a fuvarozótól kapott nyomonkövetési adatokkal.

A visszatérítés feldolgozása után egy "Megrendelés törölt" e-mailt fog kapni, ez 2-5 munkanapot vehet igénybe, amíg megjelenik a számláján. A visszatérítéseket ugyanarra a fizetési módra térítjük vissza, amelyet a rendelés leadásakor használt.

Ha a megrendelését részben vagy egészben ajándékkártyával vagy eVoucherrel fizette ki, a visszatérítést ajándékkártyaként vagy eVoucher-ként állítjuk ki a felhasznált ajándékkártya értékéig. Ekkor a fennmaradó összegek visszatérítésre kerülnek a többi használt fizetési módra. Ha nem kapta meg az eVouchert, kérjük, ellenőrizze a levélszemét mappáját a "Rendelés visszatérítve" e-mail után.

Még mindig kapcsolatba kell lépnie velünk?
Nem látom a visszatérítést a bankszámlakivonatomon.

Kérjük, hagyjon 7 napot arra, hogy a visszatérítés megjelenjen a bankszámláján.

Még mindig kapcsolatba kell lépnie velünk?
Miért kapok jóváírást, amikor visszaküldöm az áruházi rendeléseket?

Az üzletben történő vásárlásra más feltételek és irányelvek vonatkoznak, mint az online vásárlásra.

A nem kívánt termékek a vásárlástól számított 28 napon belül visszavihetők az üzletbe, ahol kicserélhetik őket, vagy jóváírás formájában visszatérítik a vételárat (ellenőrzésig).

A fogyasztóvédelmi jog szerint a jóváírási értesítés nem sérti az Ön törvényes jogait.

Ez a szabályzat az üzletekben és a vásárlási bizonylaton fel van tüntetve.

Még mindig kapcsolatba kell lépnie velünk?
Szeretnék visszajelzést hagyni az egyik üzletükről

Ha szeretné elmondani, hogy nemrégiben járt valamelyik üzletünkben, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot.

Ha kapcsolatba lép velünk, kérjük, adja meg a látogatás helyét, dátumát és időpontját, hogy segíteni tudjunk Önnek.

Még mindig kapcsolatba kell lépnie velünk?
Hogyan módosíthatom az adatokat és a marketing preferenciákat?

Bejelentkezéskor láthatja és kezelheti a legtöbb adatát.

  • A fiók és a jelszó kezeléséhez lépjen át a Fiókom menüpontba, 
  • A Kapcsolatbeállítások menüpont alatt, és máris láthatja az aktuális beállításait, és online módosíthatja azokat.
  • A Kártyák kezelése rész lehetővé teszi a fizetési adatok frissítését.
Még mindig kapcsolatba kell lépnie velünk?
Hogyan regisztrálhatok fiókot?

Regisztráljon nálunk egy fiókot, hogy megrendeléseit és rendelési előzményeit egy helyen tarthassa, és kihasználhatja a gyorsított pénztári rendszerünk előnyeit.

Amikor létrehozza fiókját, feliratkozhat hírleveleinkre, amelyekben folyamatosan tájékoztatjuk a legújabb trendekről, különleges ajánlatokról és promóciókról.

A regisztrációhoz egy aktív és érvényes e-mail címre van szüksége.

Miután követte a fiókja létrehozásának lépéseit, frissítheti adatait a honlapunk "Saját fiók" részében. Itt kezelheti címeit, fizetési kártyáit és nyomon követheti megrendeléseit.

Még mindig kapcsolatba kell lépnie velünk?
Hogyan hozhatom létre vagy módosíthatom jelszavam

Regisztráljon nálunk egy fiókot, hogy megrendeléseit és rendelési előzményeit egy helyen tarthassa, és kihasználhassa a gyorsított pénztári rendszerünk előnyeit.

Amikor létrehozza fiókját, feliratkozhat hírleveleinkre, amelyekben folyamatosan tájékoztatjuk a legújabb trendekről, különleges ajánlatokról és promóciókról.

Ha aktív, érvényes e-mail címével szeretne regisztrálni, kattintson a honlap jobb felső sarkában található Arc ikonra, és töltse ki az "Új felhasználó" alatt található lépéseket. Megkérjük, hogy hozzon létre egy jelszót a fiókjához.

Ha már van fiókja nálunk, de nem emlékszik a jelszavára, akkor az elfelejtett jelszó linket használva újra beállíthatja azt a lépéseket követve.

Fiókját és jelszavát a "Fiókom" részben kezelheti.

Még mindig kapcsolatba kell lépnie velünk?
Hogyan hozhatom létre vagy változtathatom meg az e-mail címemet?

Ügyfeleink biztonsága érdekében nem engedélyezzük az e-mail cím megváltoztatását. 

Ha más e-mail címet kell használnia, kérjük, hozzon létre egy új fiókot.

Még mindig kapcsolatba kell lépnie velünk?
Leiratkozás / fiók törlése.

A fiók létrehozása ingyenes, és lehetővé teszi, hogy könnyedén vásárolhasson anélkül, hogy minden alkalommal meg kellene adnia adatait. Emellett könnyen áttekintheti rendelési előzményeit.

Ha szeretné megtartani fiókját, de nem szeretne többé reklámüzeneteket kapni, akkor online módosíthatja beállításait, vagy az egyik marketingüzenetünkben a "leiratkozás" gomb megnyomásával.

Ha törölni szeretné online fiókját, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk az adataival, és csapatunk segít Önnek a továbbiakban.

Még mindig kapcsolatba kell lépnie velünk?
Hozzáadás a biztonságos feladók listájához

Néha előfordulhat, hogy bajba kerül, és nem kapja meg az általunk küldött számla e-maileket. Ez azért problémás, mert a szállítási értesítéseket, számlázási hibákat és rendelési frissítéseket e-mailben közöljük. Ha hozzáadja e-mail címünket a biztonságos feladói listájához, biztosíthatja, hogy e-mailjeinket megkapja a postaládájába, és csökkentheti annak esélyét, hogy a jövőben problémái legyenek a tőlünk érkező e-mailek fogadásával.

Minden internetszolgáltató (ISP) rendelkezik spamszűrőkkel, amelyek a fehér és a feketelistán szereplő címeket egyaránt tartalmazzák. Ha egy cím szerepel egy személy fehér listáján, akkor az adott feladótól érkező levelek engedélyezettek.

Annak érdekében, hogy megkapja e-mailjeinket, kérjük, kövesse az alábbi utasításokat, hogy e-mail címeinket hozzáadhassa az adott internetszolgáltató címjegyzékéhez.

Hotmail

1. Nyissa meg a postaládáját

2. Kattintson a "Beállítások" gombra (a képernyő jobb felső sarkában), majd a legördülő lista alján a "További beállítások" gombra.

3. Válassza ki a "Biztonságos és blokkolt küldemények" lehetőséget, majd kattintson a "Biztonságos küldemények" gombra.

4. Másolja be az e-mail címünket a megadott mezőbe, és kattintson a "listára" gombra.

5. E-mail címünket sikeresen hozzáadta a biztonságos feladói listához

Microsoft Office Outlook 2003

1. Nyissa meg a postaládáját

2. Kattintson az eszköztáron a "Műveletek" gombra

3. Válassza ki a legördülő menüből a "Kéretlen e-mailek" lehetőséget.

4. Válassza a "Feladó hozzáadása a biztonságos küldő listához" lehetőséget.

5. Megjelenhet egy párbeszédpanel a következő szöveggel: "A kiválasztott üzenet feladója hozzá lett adva a biztonságos küldői listához". Kattintson az OK gombra a megerősítéshez.

6. Az e-mail cím mostantól szerepel az Outlook névjegyzékében.

Yahoo!

1. Nyissa meg a postaládáját.

2. Navigáljon egy tőlünk érkező e-mailre, és kattintson az "Add" gombra az e-mail címünk mellett.

3. Ha még nincs ott, másolja be az e-mail címünket az e-mail mezőbe, majd kattintson a "Mentés" gombra.

4. Megjelenhet egy párbeszédpanel, amelyben a zöld pipa mellett a "Contact was Added" (Kapcsolat hozzáadva) felirat olvasható. Kattintson az "OK" gombra a párbeszédpanel bezárásához.

5. Az e-mail cím most már bekerült a Yahoo! címjegyzékébe.

Microsoft Office Outlook 2007

1. Nyissa meg a postaládáját

2. Nyissa meg az "Eszközök" menüt, és kattintson a "Beállítások" gombra.

3. A "Beállítások" fülön az "E-mail" alatt kattintson a "Kéretlen levelek" gombra.

4. Kattintson a "Biztonságos küldő" vagy "Biztonságos címzettek" fülre, és válassza a "Hozzáadás" lehetőséget.

5. A "Adjon meg egy e-mail címet vagy internetes tartománynevet a listához" mezőbe másolja be az e-mail címünket, majd kattintson az OK gombra.

6. Az e-mail cím most már hozzá lett adva a névjegyzékhez.

AOL Mail

1. Nyissa meg a postaládáját

2. Navigáljon az Önnek küldött e-mailjeink egyikéhez. A "Címzett" résznél az e-mail címünk fölé mozdulva megnyílik egy kis legördülő ablak.

3. Kattintson a "Kapcsolat hozzáadása" gombra a megerősítéshez

4. Az e-mail cím most már hozzá lett adva a Kapcsolatok listájához.

Google Mail

1. Nyissa meg a postaládáját

2. Navigáljon egy tőlünk kapott e-mailhez

3. Kattintson a dátum melletti "További lehetőségek" linkre.

4. Kattintson a "Feladó hozzáadása a névjegyzékhez" gombra a lehetőségek listájában.

5. Az e-mail cím most már bekerült a Gmail névjegyzékébe.


Problémáim vannak a bejelentkezéssel. Mit tehetek?

Ha már van fiókja nálunk, kérjük, győződjön meg róla, hogy ugyanazt az e-mail címet és jelszót használja, mint amit a fiókja létrehozásakor használt. 

Ha nem emlékszik a jelszavára, a bejelentkezési oldalon található "elfelejtett jelszó" link segítségével visszaállíthatja jelszavát. 

Ha még nincs fiókja, létrehozhat egyet. Ez azt jelenti, hogy az összes rendelési előzménye és részlete egy helyen található. 

Ha még mindig problémái vannak a fiókjába való bejelentkezéssel, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk, és szívesen segítünk.


Még mindig kapcsolatba kell lépnie velünk?
Problémáim vannak a bejelentkezéssel. Mit tehetek?

Ha már van fiókja nálunk, kérjük, győződjön meg róla, hogy ugyanazt az e-mail címet és jelszót használja, mint amit a fiókja létrehozásakor használt. 

Ha nem emlékszik a jelszavára, a bejelentkezési oldalon található "elfelejtett jelszó" link segítségével visszaállíthatja jelszavát. 

Ha még nincs fiókja, létrehozhat egyet. Ez azt jelenti, hogy az összes rendelési előzménye és részlete egy helyen található. 

Ha még mindig problémái vannak a fiókjába való bejelentkezéssel, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk, és szívesen segítünk.

Még mindig kapcsolatba kell lépnie velünk?
Problémákat tapasztalok a weboldal használatával kapcsolatban

A termékoldalon és a sajtószállításoknál megnézheti, milyen lehetőségek állnak rendelkezésre.

Sajnálattal halljuk, hogy problémái vannak a weboldalunkkal, kérjük, olvassa el az alábbiakban néhány javaslatot, amely segíthet: 

  • Próbáljon meg új böngésző munkamenetet nyitni, ha ez nem működik, nyisson inkognitó ablakot (Google) vagy Új InPrivate ablakot (Edge).
  • Törölje a gyorsítótárat és a sütiket
  • Kapcsoljon ki minden bővítményt
  • Ellenőrizze a HTTPS-beállításokat
  • Törölje az ideiglenes fájlokat
  • Próbálja ki egy másik eszközön, például mobiltelefonon, asztali számítógépen, laptopon vagy táblagépen.

Egyes termékek nem szállíthatók az Egyesült Királyságon kívülre, ha a fizetéskor a következő hibaüzenetet látja: "A következő termékek nem szállíthatók a kiválasztott országba:", akkor nem tudjuk folytatni a megrendelését. Kérjük, távolítsa el a terméket a kosarából.  

Megjegyzés: Ha kifejezetten a fizetéssel kapcsolatos problémák merülnek fel, például a pénztárnál, előfordulhat, hogy közvetlenül a fizetési szolgáltatóval kell kapcsolatba lépnie a fizetési hibák elhárítása és a számlája ellenőrzése érdekében.

Ha a fentieket már kipróbálta, de még mindig gondjai vannak, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, és mi megoldjuk a problémát. Ha kapcsolatba lép velünk, segíthet, ha képernyőképeket küld, amelyeken látható, hogy milyen problémával kapcsolatban van szüksége segítségre, így jobban tudunk segíteni.

Még mindig kapcsolatba kell lépnie velünk?
Problémákat tapasztalok az alkalmazással kapcsolatban

Sajnálattal halljuk, hogy problémái vannak az alkalmazásunkkal. Kérjük, ellenőrizze, hogy az alkalmazás legfrissebb verzióját használja-e.

Ha továbbra is technikai nehézségekkel küzd, javasoljuk, hogy próbálja meg törölni az alkalmazást, majd telepítse újra. Ez a legtöbb ügyfélproblémát általában megoldja.

Ha a probléma továbbra is fennáll, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal. Többet kell tudnunk arról, hogy milyen eszközt használ, és milyen hibákat lát, hogy jelezhessük a problémát támogató csapatunknak. Ha kapcsolatba lép velünk, segíthet, ha képernyőképeket küld, amelyeken látható, hogy milyen problémával kapcsolatban van szüksége további segítségre, így jobban tudunk segíteni Önnek.

Még mindig kapcsolatba kell lépnie velünk?