-
Szállítás és átvétel
-
Szállítási módok
Szállítási módok
-
Szállítási GYIK
Szállítási GYIK
-
Szállítási módok
-
Megrendelések leadása
-
Megrendelések és fizetések
Megrendelések és fizetések
-
teljesített megrendelések
teljesített megrendelések
-
termékinformáció
termékinformáció
-
Megrendelések és fizetések
-
Visszaküldés és visszatérítés
-
Visszatérítések
VisszatérítésekProblémákat tapasztalok a visszatérési portál használatával kapcsolatban
Nehezen tudok bejelentkezni
Sajnálattal halljuk, hogy problémákat tapasztal a visszatérési portálunkkal kapcsolatban, kérjük, tekintse meg az alábbiakban néhány javaslatot, amely segíthet:
- A helyes rendelési számot adja meg - A rendelési számot megtalálja az Önnek küldött e-mailekben. Így nézhet ki: A RENDELÉSI SZÁMOT ÍGY KELL MEGADNI: EXAMP000000000123456. A rendelésszámot megtalálja, amikor bejelentkezik a Saját fiókjába, vagy a megrendeléssel kapcsolatos e-mailekben.
- A helyes e-mail címet vagy a rendelés leadásához használt telefonszám utolsó 4 számjegyét adta meg?
- Ellenőrizze, hogy a rendelési szám, az e-mail cím vagy a telefonszám utolsó 4 számjegye előtt vagy után nincs szóköz.
- A rendelése még a 28 napos visszaküldési határidőn belül van? Ez a határidő a megrendelés kézhezvételétől kezdődik.
Nem tudom letölteni a visszaküldési címkét
- Ha mobiltelefont használ, kérjük, ellenőrizze, hogy telefonja megkapta-e a legújabb frissítéseket.
- Ha nehézségei vannak a fájl megnyitásával, akkor lehet, hogy engedélyeznie kell a felugró ablakokat a böngészőjében. Ha még mindig nem tudja letölteni a címkét, akkor egy másolatot küldtünk a postaládájába.
- Ha nem kapta meg a "Rendelési címkét" tartalmazó e-mailt, kérjük, ellenőrizze a levélszemét mappát, a visszaküldési címkét vagy a QR-kódot a @returns.international küldi.
Ha a fentieket már kipróbálta, de még mindig gondjai vannak, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, és mi megoldjuk a problémát. Ha kapcsolatba lép velünk, segíthet, ha képernyőképeket küld, amelyeken látható, hogy milyen problémával kapcsolatban van szüksége segítségre, így jobban tudunk segíteni Önnek.
Hasznosnak találta? Igen Nem
Send feedbackSajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni. Visszajelzésével segítsen a cikk javításában.Hasznosnak találta ezt a cikket? Igen Nem
Visszajelzés küldéseKöszönjük visszajelzését.
Ha szeretnéd részletesebben kifejteni, hogyan javíthatnánk ezen a tartalmon, az alábbiakban megoszthatod konkrét visszajelzésedet a cikk szerzőjével.
Figyelem: Ez a visszajelzés NEM kapcsolja Önt az ügyfélszolgálati csapattal. Ha kapcsolatba szeretne lépni velünk, kérjük, nyomja meg az alábbi Mégse gombot, majd a Kapcsolat gombot, és kövesse az utasításokat.
Még mindig kapcsolatba kell lépnie velünk?
-
visszatérítés
visszatérítés
-
Visszatérítések
-
Személyre szabás
-
Személyre szabás
Személyre szabás
-
Személyre szabás
-
üzletek és szolgáltatások
-
áruházi információk
áruházi információk
-
áruházi információk
-
fiókom
-
Első lépések
Első lépések
-
műszaki problémák
műszaki problémák
-
Első lépések
-
webhely szabályzat
-
feltételek és rendelkezések
feltételek és rendelkezések
-
egyéb politikák
egyéb politikák
-
ADATVÉDELMI NYILATKOZAT
ADATVÉDELMI NYILATKOZAT
-
feltételek és rendelkezések