vissza a Sports Direct Magyarország oldalára
Logó
vissza a Sports Direct Magyarország oldalára

Jelenleg rendkívül elfoglaltak vagyunk, ezért a szokásosnál több időbe telik, hogy mindenkinek válaszoljunk. Ügyfélszolgálati csapatunk keményen dolgozik, és a lehető leghamarabb válaszol.
Addig is kérjük, olvassa el hasznos GYIK-ünket, ahol számos információt talál, amely segíthet kérdése megválaszolásában.

Hogyan segíthetünk?

  • Szállítás és átvétel
    • Szállítási módok
    • Szállítási GYIK
  • Megrendelések leadása
    • Megrendelések és fizetések
    • teljesített megrendelések
    • termékinformáció
  • Visszaküldés és visszatérítés
    • Visszatérítések
    • visszatérítés
  • Személyre szabás
    • Személyre szabás
  • üzletek és szolgáltatások
    • áruházi információk
  • fiókom
    • Első lépések
    • műszaki problémák
  • webhely szabályzat
    • feltételek és rendelkezések
    • egyéb politikák
    • ADATVÉDELMI NYILATKOZAT
  • Kapcsolat
  • Szállítás és átvétel
    • Szállítási módok
      Szállítási módok
    • Szállítási GYIK
      Szállítási GYIK
  • Megrendelések leadása
    • Megrendelések és fizetések
      Megrendelések és fizetések
    • teljesített megrendelések
      teljesített megrendelések
    • termékinformáció
      termékinformáció
  • Visszaküldés és visszatérítés
    • Visszatérítések
      Visszatérítések
    • visszatérítés
      visszatérítés
  • Személyre szabás
    • Személyre szabás
      Személyre szabás
  • üzletek és szolgáltatások
    • áruházi információk
      áruházi információk
  • fiókom
    • Első lépések
      Első lépések
    • műszaki problémák
      műszaki problémák
  • webhely szabályzat
    • feltételek és rendelkezések
      feltételek és rendelkezések
      Szállítás és visszaküldés

      A szállítási költségek a feltüntetett áron felül értendők, és az Ön által választott szállítási szolgáltatástól, a szállítási országtól és a megrendelt áruk mennyiségétől/súlyától függően változnak.

      Ha a megrendelése különösen nehéz, előfordulhat, hogy extra szállítási díjakat kell fizetnie. Ha bármelyik rendelésünkre extra szállítási díjakat számítunk fel, akkor a rendelés kiszállításának megkezdése előtt tájékoztatjuk Önt a további költségekről. Lehetősége van a megrendelés lemondására, ha nem kíván többlet szállítási költséget fizetni.

      Kérjük, vegye figyelembe, hogy jelenleg nem tudunk postafiókba szállítani.

      Egyes tételeket nem lehet lemondani vagy visszaküldeni, további részletekért kattintson ide.

      Szállítási lehetőségek

      Kérjük, tekintse meg az Egyesült Királyságban elérhető szállítási lehetőségeinket.

      Mindig arra törekszünk, hogy minden raktáron lévő árut a lehető leggyorsabban elküldjünk. Az áruk maximális szállítási ideje az Egyesült Királyságban 30 nap, kivéve, ha Önnel külön megállapodtunk.

      Előre megrendelt tételek szállítása

      Ha előrendeli az árut a bevezetési dátummal, akkor az árut lefoglaljuk, és a teljes rendelést a bevezetési dátum előtti napig tartjuk vissza. Az előrendelt árukat a megjelenés napja előtti napon expressz kézbesítéssel küldjük ki, ha a szállítás az Egyesült Királyságon belül történik.

      Osztott szállítás

      A készlet erejéig a rendelés kiszállítását több csomagra oszthatjuk. Ezért a szállítási módért nem számítunk fel külön díjat. Minden további, az Egyesült Királyságban történő kézbesítésre szánt küldeményt az "UK Delivery" opcióval küldünk: Express Delivery".

      Lemondási időszak online vásárlások esetén

      A törvényben meghatározott jogainkon kívül (amelyek szerint a vásárlás(ok) kézbesítésétől számított 14 nap áll rendelkezésére, hogy értesítsen minket az elállásról, majd az értesítés napjától számított 14 nap áll rendelkezésére, hogy visszaküldje a nem kívánt vásárlás(oka)t), a termékek kézbesítését (vagy azt követően, hogy valaki átvette Önnek a termékeket) követő naptól számított 28 nap áll rendelkezésére, vagy az online vásárolt termékeket átveszi valamelyik üzletünkben (csak az Egyesült Királyságban), hogy meggondolja magát, és visszaküldje a termékeket nekünk.

      Ha az Ön megrendelése több tételből vagy részből áll, amelyeket különböző napokon szállítanak ki, akkor a lemondási időszak (az Ön teljes megrendelése tekintetében) azon a napon ér véget, amely 28 nappal az utolsó tétel vagy rész kiszállításának napját követő napon jár le (vagy az Ön által a megrendelés átvételére kijelölt személynek).

      Ha a megrendelése közvetlen beszállítóink által szállított termékeket tartalmaz, a lemondási időszak eltérő lehet, kérjük, tekintse meg a dropship / marketplace feltételeket. 

      A lemondási időn belül visszaküldött érvényes tételek esetében értesíthet minket arról, hogy lemondja a megrendelését, de nem kötelező. Ha ezt választja, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk itt, vagy írjon nekünk postai úton a következő címre

      B Unit,

      Brook Park East,

      Shirebrook.

      United Kingdom.

      NG20 8RY.

      Kérjük, adjon meg nekünk egy egyértelmű nyilatkozatot arról, hogy le szeretné mondani, amely tartalmazza az Ön nevét, címét, a lemondani kívánt megrendelés részleteit és néhány elérhetőséget, például telefonszámot vagy e-mail címet.

      Használhatja a bevallási űrlapot is, de nem kötelező. Az űrlap használatához egyszerűen nyomtassa ki, töltse ki, majd szkennelje be és küldje el nekünk e-mailben, vagy küldje el postán a fenti címre.

      Tételek visszaküldése

      A termékeket postai úton kell visszaküldenie a visszaküldési címre legkésőbb 28 nappal azt a napot követően, amikor a termékeket kézbesítették Önnek (vagy valaki átvette Önnek a termékeket), vagy amikor Ön átveszi a termékeket valamelyik üzletünkben (csak az Egyesült Királyságban), hogy meggondolja magát, és visszaküldje a termékeket nekünk.

      Ha az Ön megrendelése több tételből vagy részből áll, amelyeket különböző napokon szállítanak ki, akkor az elállási határidő (az Ön teljes megrendelése tekintetében) az utolsó tétel vagy rész kiszállításának napját követő 28. napon jár le (vagy az Ön által a megrendelés átvételére kijelölt személynek).

      Bármilyen visszaküldés saját felelősségre történik. Az Ön védelme érdekében javasoljuk, hogy a termékeket vagy futárral vagy nyomon követett postai úton küldje vissza.

      Önnek kell viselnie a visszaküldés költségeit, kivéve, ha rossz terméket küldtek Önnek, vagy ha a termék hibás. Ha egy termék természeténél fogva nem küldhető vissza postai úton (például egy edzőkerékpár), akkor a visszavételért díjat számítunk fel.

      A tételeknek az eredeti csomagolásban kell lenniük, amennyiben az az áru részét képezi (például dobozolt áruk, ruházati cikkek és ajándéktárgyak). Ha egy termékhez visszaküldési szabályzatot csatoltak, annak a visszaküldéskor még mindig csatolva és sértetlenül kell lennie. 

      Önt törvényi kötelezettség terheli arra, hogy a birtokában lévő tárgyakra ésszerű gondossággal vigyázzon. Ha Ön nem tesz eleget ennek a kötelezettségének, akkor kártérítési igényt érvényesíthetünk Önnel szemben. Ez minden visszaküldött tárgyra vonatkozik.

      Visszatérítések

      Visszatérítjük Önnek (vagy a mi nevünkben intézkedünk a visszatérítésről) a visszaküldött tételek teljes összegét, de a visszatérítésből levonunk egy olyan összeget, amely megegyezik a tételek értékcsökkenésével, amely abból ered, hogy Ön a tételeket a tételek jellegének, jellemzőinek és működésének megállapításához szükséges mértéket meghaladóan kezelte.

      Ha a megrendelésében szereplő összes terméket visszaküldi, akkor a kezdeti szállítási költséget is visszatérítjük Önnek, de csak a normál szállítási költség erejéig. Nem térítjük vissza a szállítási díj másnapi, expressz, szombati vagy egyéb prémium összetevőjét. Ha nem küldi vissza a megrendelésében szereplő összes terméket, a kezdeti szállítási költséget nem térítjük vissza Önnek.

      A visszatérítés a visszaküldött termék(ek) megvásárlásához eredetileg használt fizetési móddal történik (kivéve, ha Ön kifejezetten másképp állapodott meg velünk). Ha a visszatérítés nem lehetséges az eredeti fizetési móddal, akkor csekket állítunk ki a megrendelésen szereplő címre. A visszatérítés legkésőbb a visszaküldött termékek beérkezésétől számított 14 napon belül megtörténik.

      A visszatérítés megtörténtét követően visszaigazoló e-mailt kap, amelyben részletezzük a visszatérített összeget és a visszakapott terméket (termékeket).

      Hibásan kiküldött tételek visszaküldése

      Kérjük, küldje vissza a visszaküldési címre, és egyértelműen adja meg a visszaküldés okát, hogy a terméket hibásan küldték ki, és hogy visszatérítést vagy cserét kér. Csak ugyanarra a termékre tudjuk kicserélni a terméket.

      Hibás tételek

      Abban a valószínűtlen esetben, ha Ön hibás terméket kap, az alábbi jogorvoslatok egyikére jogosult: 

      1. szint: a hibás termék kézhezvételétől számított 30 napon belül választhat, hogy vagy:

      1. javítás; vagy 
      2. csere; vagy
      3. teljes visszatérítés.

      Az 1. szintű visszautasítási jog a romlandó áruk esetében, amelyek várhatóan nem tartanak 30 napig, csak addig tart, ameddig az ilyen romlandó áruk ésszerűen várhatóan tartanak.

      2. szint: ha több mint 30 nap telt el az áru átvételét követően, akkor a hibás termék javítását vagy cseréjét igényelheti (de visszatérítést nem).

      3. szint, ha a javítás vagy csere nem lehetséges, vagy ha az sikertelen vagy nem biztosítható Önnek ésszerű időn belül, akkor Ön választhat, hogy vagy:

      a.    megtartja a hibás terméket, és árcsökkentést igényel (az árcsökkentés összegét mi határozzuk meg a körülményekhez képest ésszerűnek ítélt mértéktől függően); vagy

      b.    visszaküldheti a hibás terméket, és visszatérítést igényelhet (de vegye figyelembe, hogy ha az árut több mint 6 hónapja birtokolja, ez a visszatérítés csökkenthető, hogy figyelembe vegye az áru esetleges használatát).

      Ha úgy gondolja, hogy hibás terméket kapott, kérjük, küldje vissza nekünk a terméket, lehetőség szerint a következő adatokkal együtt:

      • Az Ön rendelési száma
      • Termékkód/Terméknév
      • A hiba részletei
      • Akár visszatérítést, akár javítást vagy cserét szeretne, akár nem

      A visszaküldött termékeket megvizsgáljuk, és ésszerű időn belül e-mailben értesítjük Önt a visszatérítésről, javításról vagy cseréről.

      Az Önt megillető visszatérítést a lehető leghamarabb, de mindenképpen az attól a naptól számított tizennégy (14) napon belül feldolgozzuk, amikor e-mailben visszaigazoljuk, hogy Ön jogosult a hibás termékek visszatérítésére. A visszatérítést ugyanarra a fizetési módra fogjuk teljesíteni, amelyet Ön eredetileg a fizetéskor használt (kivéve, ha kifejezetten másképp állapodott meg).

      Amennyiben egy termék hibásnak bizonyul, a termék visszaküldésének ésszerű postaköltségeit a normál szállítási díj erejéig mi álljuk. Nem térítjük vissza a Next Day, Express vagy más prémium szállítási költséget.

      Ha kérdése van az áruk visszaküldésével kapcsolatban, kérjük, forduljon az ügyfélszolgálathoz.

      Visszatérítés és csere az üzletben történő vásárlás esetén

      Az üzletben vásárolt, hibás vagy meghibásodott termékek esetében kérjük, kövesse a fenti útmutatást, vagy személyesen adja vissza a termék(ek)et valamelyik üzletünkben.

      Ha meggondolja magát, és a termék nem hibás, kérjük, a vásárlástól számított 28 napon belül küldje vissza a nem kívánt termék(ek)et valamelyik üzletünkbe, a vásárlást igazoló bizonylattal együtt, és jóváírást vagy cserét ajánlunk fel Önnek. Ezen időszak után nem áll módunkban visszavenni a termékeket.

      A csomagolásra és a termékek gondozására ugyanazok a követelmények vonatkoznak, mint amelyeket fentebb az online visszaküldéseknél említettünk.

      Hasznosnak találta? Igen Nem

      Send feedback
      Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni. Visszajelzésével segítsen a cikk javításában.

      Hasznosnak találta ezt a cikket? Igen Nem

      Visszajelzés küldése

      Köszönjük visszajelzését.

      Ha szeretnéd részletesebben kifejteni, hogyan javíthatnánk ezen a tartalmon, az alábbiakban megoszthatod konkrét visszajelzésedet a cikk szerzőjével.

      Figyelem: Ez a visszajelzés NEM kapcsolja Önt az ügyfélszolgálati csapattal. Ha kapcsolatba szeretne lépni velünk, kérjük, nyomja meg az alábbi Mégse gombot, majd a Kapcsolat gombot, és kövesse az utasításokat.

      Még mindig kapcsolatba kell lépnie velünk?
    • egyéb politikák
      egyéb politikák
    • ADATVÉDELMI NYILATKOZAT
      ADATVÉDELMI NYILATKOZAT
  • Kapcsolat

Nem találja, amit keres?

Logó

© SportsDirect.com Retail Ltd.

  • Mastercard
  • Visa
  • Maestro
  • Amex
  • Apple Pay
  • PayPal
  • Bancontact
+ Fájl csatolása
Mégse
Cikk megtekintések száma