vissza a Sports Direct Magyarország oldalára
Logó
vissza a Sports Direct Magyarország oldalára

Jelenleg rendkívül elfoglaltak vagyunk, ezért a szokásosnál több időbe telik, hogy mindenkinek válaszoljunk. Ügyfélszolgálati csapatunk keményen dolgozik, és a lehető leghamarabb válaszol.
Addig is kérjük, olvassa el hasznos GYIK-ünket, ahol számos információt talál, amely segíthet kérdése megválaszolásában.

Hogyan segíthetünk?

  • Szállítás és átvétel
    • Szállítási módok
    • Szállítási GYIK
  • Megrendelések leadása
    • Megrendelések és fizetések
    • teljesített megrendelések
    • termékinformáció
  • Visszaküldés és visszatérítés
    • Visszatérítések
    • visszatérítés
  • Személyre szabás
    • Személyre szabás
  • üzletek és szolgáltatások
    • áruházi információk
  • fiókom
    • Első lépések
    • műszaki problémák
  • webhely szabályzat
    • feltételek és rendelkezések
    • egyéb politikák
    • ADATVÉDELMI NYILATKOZAT
  • Kapcsolat
  • Szállítás és átvétel
    • Szállítási módok
      Szállítási módok
    • Szállítási GYIK
      Szállítási GYIK
  • Megrendelések leadása
    • Megrendelések és fizetések
      Megrendelések és fizetések
    • teljesített megrendelések
      teljesített megrendelések
    • termékinformáció
      termékinformáció
  • Visszaküldés és visszatérítés
    • Visszatérítések
      Visszatérítések
    • visszatérítés
      visszatérítés
  • Személyre szabás
    • Személyre szabás
      Személyre szabás
  • üzletek és szolgáltatások
    • áruházi információk
      áruházi információk
  • fiókom
    • Első lépések
      Első lépések
    • műszaki problémák
      műszaki problémák
  • webhely szabályzat
    • feltételek és rendelkezések
      feltételek és rendelkezések
      Megrendelés leadása

      KIVÁLASZTÁS: Válassza ki a Weboldalon megvásárolni kívánt termék(eke)t (beleértve a méretet, a színt (adott esetben) és a mennyiséget (az alapértelmezett egy (1) darab, és egy termékre kilencvenkilenc (99) darabos limit vonatkozik. Ha tételenként 99 darabnál nagyobb mennyiséget szeretne rendelni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, akik segíteni tudnak Önnek a megrendelésben). Kattintson a 'Hozzáadás a táskához' gombra.

      PÉNZTÁR: Miután hozzáadta az összes megrendelni kívánt terméket, kattintson a jobb felső sarokban található "Táskám" ikonra. Tekintse át a táskája tartalmát, és győződjön meg arról, hogy minden specifikáció megfelel az Ön igényeinek, majd kattintson a "Biztonságos folytatás" gombra.

      FELHASZNÁLÓI FIÓK: Adja meg az e-mail címét. Ha már rendelkezik fiókkal, a rendszer megkéri, hogy adja meg jelszavát a bejelentkezéshez, vagy bejelentkezés nélkül vendégként is folytathatja. Ha még nincs fiókja, lehetőséget kap arra, hogy regisztráljon egy fiókot, vagy vendégként folytassa. 

      SZÁLLÍTÁS: Válassza ki a kívánt szállítási módot. Nem minden szállítási lehetőség áll rendelkezésre minden termékhez.

      FIZETÉS: Válassza ki a kívánt fizetési módot a biztonságos fizetési oldalunkon. A fizetést az Eladó vagy az Eladó nevében szedi be Öntől (attól függően, hogy melyik fizetési módot választja). Ezen az oldalon kell megadnia az esetleges ajándékkártyákat/utalványokat/promó kódokat is. A megrendelés beérkezésekor az Ön számláján létrehozunk egy engedélyt, amely a Weboldal márkájára utal. Ez a bankszámlakivonatán pénzfoglalásként jelenik meg, amely a pénzt az Ön megrendeléséhez rendeli, de nem kerül levonásra, amíg a megrendelését ki nem szedték és fel nem dolgozták. Abban az esetben, ha az Ön megrendelése nem teljesíthető, a bankja kérni fogja a felhatalmazás törlését. Ha az engedély néhány nap elteltével is fennmarad, kérjük, lépjen kapcsolatba bankjával, hogy kérje a fizetés törlését.

      RENDELÉS VISSZAIGAZOLÁSA: A megrendelés elküldését követően automatikus visszaigazolást küldünk Önnek a megrendelés leadásához használt e-mail címre. A megrendelés visszaigazolása nem jelenti azt, hogy a megrendelését elfogadták. Minden megrendelés a termékek rendelkezésre állásától és az Eladó hivatalos elfogadásától függ (amely a megrendelés visszaigazolásában szerepel). 

      MEGRENDELÉS MEGERŐSÍTÉSE: Amikor a megrendelését átvették, becsomagolták és készen áll a szállításra, kap egy e-mailt, amely megerősíti, hogy az Eladó elfogadta a megrendelését. Ekkor jön létre a szerződés az Ön számára, hogy megvásárolja az árut az Eladótól. Az Ön részére történő eladásra vonatkozó szerződés csak a visszaigazoló e-mailben felsorolt árukra vonatkozik. A Weboldalon keresztül történő megrendelés leadásával Ön szavatolja, hogy jogilag képes arra, hogy kötelező érvényű szerződést kössön.

      Hasznosnak találta? Igen Nem

      Send feedback
      Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni. Visszajelzésével segítsen a cikk javításában.

      Hasznosnak találta ezt a cikket? Igen Nem

      Visszajelzés küldése

      Köszönjük visszajelzését.

      Ha szeretnéd részletesebben kifejteni, hogyan javíthatnánk ezen a tartalmon, az alábbiakban megoszthatod konkrét visszajelzésedet a cikk szerzőjével.

      Figyelem: Ez a visszajelzés NEM kapcsolja Önt az ügyfélszolgálati csapattal. Ha kapcsolatba szeretne lépni velünk, kérjük, nyomja meg az alábbi Mégse gombot, majd a Kapcsolat gombot, és kövesse az utasításokat.

      Még mindig kapcsolatba kell lépnie velünk?
    • egyéb politikák
      egyéb politikák
    • ADATVÉDELMI NYILATKOZAT
      ADATVÉDELMI NYILATKOZAT
  • Kapcsolat

Nem találja, amit keres?

Logó

© SportsDirect.com Retail Ltd.

  • Mastercard
  • Visa
  • Maestro
  • Amex
  • Apple Pay
  • PayPal
  • Bancontact
+ Fájl csatolása
Mégse
Cikk megtekintések száma