-
Szállítás és átvétel
-
Szállítási módok
Szállítási módok
-
Szállítási GYIK
Szállítási GYIK
-
Szállítási módok
-
Megrendelések leadása
-
Megrendelések és fizetések
Megrendelések és fizetések
-
teljesített megrendelések
teljesített megrendelések
-
termékinformáció
termékinformáció
-
Megrendelések és fizetések
-
Visszaküldés és visszatérítés
-
Visszatérítések
Visszatérítések
-
visszatérítés
visszatérítés
-
Visszatérítések
-
Személyre szabás
-
Személyre szabás
Személyre szabás
-
Személyre szabás
-
üzletek és szolgáltatások
-
áruházi információk
áruházi információk
-
áruházi információk
-
fiókom
-
Első lépések
Első lépések
-
műszaki problémák
műszaki problémákHozzáadás a biztonságos feladók listájához
Néha előfordulhat, hogy bajba kerül, és nem kapja meg az általunk küldött számla e-maileket. Ez azért problémás, mert a szállítási értesítéseket, számlázási hibákat és rendelési frissítéseket e-mailben közöljük. Ha hozzáadja e-mail címünket a biztonságos feladói listájához, biztosíthatja, hogy e-mailjeinket megkapja a postaládájába, és csökkentheti annak esélyét, hogy a jövőben problémái legyenek a tőlünk érkező e-mailek fogadásával.
Minden internetszolgáltató (ISP) rendelkezik spamszűrőkkel, amelyek a fehér és a feketelistán szereplő címeket egyaránt tartalmazzák. Ha egy cím szerepel egy személy fehér listáján, akkor az adott feladótól érkező levelek engedélyezettek.
Annak érdekében, hogy megkapja e-mailjeinket, kérjük, kövesse az alábbi utasításokat, hogy e-mail címeinket hozzáadhassa az adott internetszolgáltató címjegyzékéhez.
Hotmail
1. Nyissa meg a postaládáját
2. Kattintson a "Beállítások" gombra (a képernyő jobb felső sarkában), majd a legördülő lista alján a "További beállítások" gombra.
3. Válassza ki a "Biztonságos és blokkolt küldemények" lehetőséget, majd kattintson a "Biztonságos küldemények" gombra.
4. Másolja be az e-mail címünket a megadott mezőbe, és kattintson a "listára" gombra.
5. E-mail címünket sikeresen hozzáadta a biztonságos feladói listához
Microsoft Office Outlook 2003
1. Nyissa meg a postaládáját
2. Kattintson az eszköztáron a "Műveletek" gombra
3. Válassza ki a legördülő menüből a "Kéretlen e-mailek" lehetőséget.
4. Válassza a "Feladó hozzáadása a biztonságos küldő listához" lehetőséget.
5. Megjelenhet egy párbeszédpanel a következő szöveggel: "A kiválasztott üzenet feladója hozzá lett adva a biztonságos küldői listához". Kattintson az OK gombra a megerősítéshez.
6. Az e-mail cím mostantól szerepel az Outlook névjegyzékében.
Yahoo!
1. Nyissa meg a postaládáját.
2. Navigáljon egy tőlünk érkező e-mailre, és kattintson az "Add" gombra az e-mail címünk mellett.
3. Ha még nincs ott, másolja be az e-mail címünket az e-mail mezőbe, majd kattintson a "Mentés" gombra.
4. Megjelenhet egy párbeszédpanel, amelyben a zöld pipa mellett a "Contact was Added" (Kapcsolat hozzáadva) felirat olvasható. Kattintson az "OK" gombra a párbeszédpanel bezárásához.
5. Az e-mail cím most már bekerült a Yahoo! címjegyzékébe.
Microsoft Office Outlook 2007
1. Nyissa meg a postaládáját
2. Nyissa meg az "Eszközök" menüt, és kattintson a "Beállítások" gombra.
3. A "Beállítások" fülön az "E-mail" alatt kattintson a "Kéretlen levelek" gombra.
4. Kattintson a "Biztonságos küldő" vagy "Biztonságos címzettek" fülre, és válassza a "Hozzáadás" lehetőséget.
5. A "Adjon meg egy e-mail címet vagy internetes tartománynevet a listához" mezőbe másolja be az e-mail címünket, majd kattintson az OK gombra.
6. Az e-mail cím most már hozzá lett adva a névjegyzékhez.
AOL Mail
1. Nyissa meg a postaládáját
2. Navigáljon az Önnek küldött e-mailjeink egyikéhez. A "Címzett" résznél az e-mail címünk fölé mozdulva megnyílik egy kis legördülő ablak.
3. Kattintson a "Kapcsolat hozzáadása" gombra a megerősítéshez
4. Az e-mail cím most már hozzá lett adva a Kapcsolatok listájához.
Google Mail
1. Nyissa meg a postaládáját
2. Navigáljon egy tőlünk kapott e-mailhez
3. Kattintson a dátum melletti "További lehetőségek" linkre.
4. Kattintson a "Feladó hozzáadása a névjegyzékhez" gombra a lehetőségek listájában.
5. Az e-mail cím most már bekerült a Gmail névjegyzékébe.
Problémáim vannak a bejelentkezéssel. Mit tehetek?
Ha már van fiókja nálunk, kérjük, győződjön meg róla, hogy ugyanazt az e-mail címet és jelszót használja, mint amit a fiókja létrehozásakor használt.
Ha nem emlékszik a jelszavára, a bejelentkezési oldalon található "elfelejtett jelszó" link segítségével visszaállíthatja jelszavát.
Ha még nincs fiókja, létrehozhat egyet. Ez azt jelenti, hogy az összes rendelési előzménye és részlete egy helyen található.
Ha még mindig problémái vannak a fiókjába való bejelentkezéssel, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk, és szívesen segítünk.
Hasznosnak találta? Igen Nem
Send feedbackSajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni. Visszajelzésével segítsen a cikk javításában.Hasznosnak találta ezt a cikket? Igen Nem
Visszajelzés küldéseKöszönjük visszajelzését.
Ha szeretnéd részletesebben kifejteni, hogyan javíthatnánk ezen a tartalmon, az alábbiakban megoszthatod konkrét visszajelzésedet a cikk szerzőjével.
Figyelem: Ez a visszajelzés NEM kapcsolja Önt az ügyfélszolgálati csapattal. Ha kapcsolatba szeretne lépni velünk, kérjük, nyomja meg az alábbi Mégse gombot, majd a Kapcsolat gombot, és kövesse az utasításokat.
Még mindig kapcsolatba kell lépnie velünk?
-
Első lépések
-
webhely szabályzat
-
feltételek és rendelkezések
feltételek és rendelkezések
-
egyéb politikák
egyéb politikák
-
ADATVÉDELMI NYILATKOZAT
ADATVÉDELMI NYILATKOZAT
-
feltételek és rendelkezések