vissza a Sports Direct Magyarország oldalára
Logó
vissza a Sports Direct Magyarország oldalára

Jelenleg rendkívül elfoglaltak vagyunk, ezért a szokásosnál több időbe telik, hogy mindenkinek válaszoljunk. Ügyfélszolgálati csapatunk keményen dolgozik, és a lehető leghamarabb válaszol.
Addig is kérjük, olvassa el hasznos GYIK-ünket, ahol számos információt talál, amely segíthet kérdése megválaszolásában.

Hogyan segíthetünk?

  • Szállítás és átvétel
    • Szállítási módok
    • Szállítási GYIK
  • Megrendelések leadása
    • Megrendelések és fizetések
    • teljesített megrendelések
    • termékinformáció
  • Visszaküldés és visszatérítés
    • Visszatérítések
    • visszatérítés
  • Személyre szabás
    • Személyre szabás
  • üzletek és szolgáltatások
    • áruházi információk
  • fiókom
    • Első lépések
    • műszaki problémák
  • webhely szabályzat
    • feltételek és rendelkezések
    • egyéb politikák
    • ADATVÉDELMI NYILATKOZAT
  • Kapcsolat
  • Szállítás és átvétel
    • Szállítási módok
      Szállítási módok
    • Szállítási GYIK
      Szállítási GYIK
  • Megrendelések leadása
    • Megrendelések és fizetések
      Megrendelések és fizetések
      Ajándékkártya, utalvány vagy jóváírás alkalmazása

      Ajándékkártya/áruházi jóváírás

      Miután a kosárba helyezte a termékeket és kiválasztotta a szállítási módot, a fizetési részbe kerül. Itt megjelenik a megrendeléséhez rendelkezésre álló összes fizetési lehetőség. Válassza ki az "Ajándékkártya vagy eVoucher használata" lehetőséget, és adja meg az eVoucher/utalvány kódját és PIN-kódját, majd válassza az "Ajándékutalvány beváltása" lehetőséget. Ha nem tudja, hol találja meg az eVoucher kódját és PIN-kódját, kérjük, olvassa el a GYIK - Hol találom az utalvány kódját és PIN-kódját?

      Legfeljebb 10 kódot adhat hozzá, ha több eVouchert/ajándékkártyát/jóváírást szeretne alkalmazni ugyanahhoz a megrendeléshez, kérjük, kövesse a fenti lépéseket minden egyes kódhoz újra.

      Előre fizetett Mastercard/3rd Party érintésmentes ajándékkártya

      Ha egy harmadik féltől származó érintésmentes ajándékkártyát használ, kérjük, válassza a "Hitel/betéti kártya" lehetőséget, és adja meg az érintésmentes ajándékkártya adatait, ahogyan egy bankkártyával/hitelkártyával tenné.

      Kérjük, vegye figyelembe: Nem áll módunkban promóciós kódokat vagy kedvezményeket hozzáadni a megrendelés leadása után.

      Hasznosnak találta? Igen Nem

      Send feedback
      Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni. Visszajelzésével segítsen a cikk javításában.

      Hasznosnak találta ezt a cikket? Igen Nem

      Visszajelzés küldése

      Köszönjük visszajelzését.

      Ha szeretnéd részletesebben kifejteni, hogyan javíthatnánk ezen a tartalmon, az alábbiakban megoszthatod konkrét visszajelzésedet a cikk szerzőjével.

      Figyelem: Ez a visszajelzés NEM kapcsolja Önt az ügyfélszolgálati csapattal. Ha kapcsolatba szeretne lépni velünk, kérjük, nyomja meg az alábbi Mégse gombot, majd a Kapcsolat gombot, és kövesse az utasításokat.

      Még mindig kapcsolatba kell lépnie velünk?
    • teljesített megrendelések
      teljesített megrendelések
    • termékinformáció
      termékinformáció
  • Visszaküldés és visszatérítés
    • Visszatérítések
      Visszatérítések
    • visszatérítés
      visszatérítés
  • Személyre szabás
    • Személyre szabás
      Személyre szabás
  • üzletek és szolgáltatások
    • áruházi információk
      áruházi információk
  • fiókom
    • Első lépések
      Első lépések
    • műszaki problémák
      műszaki problémák
  • webhely szabályzat
    • feltételek és rendelkezések
      feltételek és rendelkezések
    • egyéb politikák
      egyéb politikák
    • ADATVÉDELMI NYILATKOZAT
      ADATVÉDELMI NYILATKOZAT
  • Kapcsolat

Nem találja, amit keres?

Logó

© SportsDirect.com Retail Ltd.

  • Mastercard
  • Visa
  • Maestro
  • Amex
  • Apple Pay
  • PayPal
  • Bancontact
+ Fájl csatolása
Mégse
Cikk megtekintések száma