vissza a Sports Direct Magyarország oldalára
Logó
vissza a Sports Direct Magyarország oldalára

Jelenleg rendkívül elfoglaltak vagyunk, ezért a szokásosnál több időbe telik, hogy mindenkinek válaszoljunk. Ügyfélszolgálati csapatunk keményen dolgozik, és a lehető leghamarabb válaszol.
Addig is kérjük, olvassa el hasznos GYIK-ünket, ahol számos információt talál, amely segíthet kérdése megválaszolásában.

Hogyan segíthetünk?

  • Szállítás és átvétel
    • Szállítási módok
    • Szállítási GYIK
  • Megrendelések leadása
    • Megrendelések és fizetések
    • teljesített megrendelések
    • termékinformáció
  • Visszaküldés és visszatérítés
    • Visszatérítések
    • visszatérítés
  • Személyre szabás
    • Személyre szabás
  • üzletek és szolgáltatások
    • áruházi információk
  • fiókom
    • Első lépések
    • műszaki problémák
  • webhely szabályzat
    • feltételek és rendelkezések
    • egyéb politikák
    • ADATVÉDELMI NYILATKOZAT
  • Kapcsolat
  • Szállítás és átvétel
    • Szállítási módok
      Szállítási módok
    • Szállítási GYIK
      Szállítási GYIK
  • Megrendelések leadása
    • Megrendelések és fizetések
      Megrendelések és fizetések
      Lemondhatom vagy módosíthatom a megrendelésemet?

      Le kell mondanom a rendelésemet

      Amint leadta a rendelését, azonnal elkezdődik a rendszeren keresztül történő feldolgozás, hogy a lehető leggyorsabban eljuttathassuk Önhöz.

      A rendelés státuszától függően előfordulhat, hogy tudjuk törölni azt az Ön számára. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, hogy ezt tovább ellenőrizhessük.

      Ha a megrendelését már elküldtük, vagy megkezdődött az automatikus teljesítési folyamatunk, nem tudjuk törölni. Kérjük, olvassa el a visszaküldési szabályzatunkat a megrendelés visszaküldésének részleteiről, ha már megkapta a rendelését.

      Meg kell változtatnom a címet

      A szállítási címet nem tudjuk megváltoztatni, miután a megrendelését leadta. Ha aggódik, hogy nem lesz elérhető, egyes kézbesítő partnerek a csomagját egy szomszédnál vagy egy biztonságos helyen hagyhatják. Használja a "Kattintson a rendelés nyomon követéséhez" gombot a "Rendelés elküldve" e-mailben, hogy ellenőrizze, hogy ezek a lehetőségek rendelkezésre állnak-e.

      Ha már nem tud hozzáférni a kiválasztott címhez, kérjük, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal, és mi megkérjük a kézbesítő partnert, hogy küldje vissza nekünk a megrendelését a teljes összeg visszatérítése érdekében. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben ez lehetséges, ez akár 14 napot is igénybe vehet. Ha továbbra is szeretné megrendelését, akkor újra le kell adnia, mivel csak a pénztárnál megadott címre tudunk szállítani.

      Meg kell változtatnom a rendelésemet

      Miután a megrendelést elküldtük, nem tudjuk módosítani azt, beleértve a következőket:

      • Elemek hozzáadása vagy eltávolítása
      • Szín- vagy méretváltás
      • A szállítási opciók megváltoztatása
      • Promóciós kedvezmények alkalmazása
      • A megrendeléshez megadott e-mail cím módosítása


      Hasznosnak találta? Igen Nem

      Send feedback
      Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni. Visszajelzésével segítsen a cikk javításában.

      Hasznosnak találta ezt a cikket? Igen Nem

      Visszajelzés küldése

      Köszönjük visszajelzését.

      Ha szeretnéd részletesebben kifejteni, hogyan javíthatnánk ezen a tartalmon, az alábbiakban megoszthatod konkrét visszajelzésedet a cikk szerzőjével.

      Figyelem: Ez a visszajelzés NEM kapcsolja Önt az ügyfélszolgálati csapattal. Ha kapcsolatba szeretne lépni velünk, kérjük, nyomja meg az alábbi Mégse gombot, majd a Kapcsolat gombot, és kövesse az utasításokat.

      Még mindig kapcsolatba kell lépnie velünk?
    • teljesített megrendelések
      teljesített megrendelések
    • termékinformáció
      termékinformáció
  • Visszaküldés és visszatérítés
    • Visszatérítések
      Visszatérítések
    • visszatérítés
      visszatérítés
  • Személyre szabás
    • Személyre szabás
      Személyre szabás
  • üzletek és szolgáltatások
    • áruházi információk
      áruházi információk
  • fiókom
    • Első lépések
      Első lépések
    • műszaki problémák
      műszaki problémák
  • webhely szabályzat
    • feltételek és rendelkezések
      feltételek és rendelkezések
    • egyéb politikák
      egyéb politikák
    • ADATVÉDELMI NYILATKOZAT
      ADATVÉDELMI NYILATKOZAT
  • Kapcsolat

Nem találja, amit keres?

Logó

© SportsDirect.com Retail Ltd.

  • Mastercard
  • Visa
  • Maestro
  • Amex
  • Apple Pay
  • PayPal
  • Bancontact
+ Fájl csatolása
Mégse
Cikk megtekintések száma