-
Szállítás és átvétel
-
Szállítási módok
Szállítási módok
-
Szállítási GYIK
Szállítási GYIK
-
Szállítási módok
-
Megrendelések leadása
-
Megrendelések és fizetések
Megrendelések és fizetésekMi a fizetési hitelesítés
A fizetési hitelesítés vagy 3D Secure a kártyakibocsátók által indított csalásmegelőzési kezdeményezések.
A Verified by VISA (VbV) és a MasterCard Secure Code (MSC) ugyanígy működik, és a kártyaszolgáltatóval közösen beállított jelszavakkal védi Önt az online vásárlás során. A nálunk történő vásárláskor a fizetési folyamat során meg kell adnia a jelszavát.
Hogyan aktiválhatom a kártyámat?
Regisztrálja kártyáját a kártyaszolgáltató webhelyén a fizetési hitelesítés beállításának lehetőségét kiválasztva. A rendszer felkéri, hogy adja meg a kártya adatait és állítson be egy jelszót. Miután regisztrálta a kártyáját, a jövőben az online vásárláskor csak a jelszavát kell megadnia.
Kihez fordulhatok további információkért?
Ha további információra van szüksége a fizetési hitelesítési eljárással kapcsolatban, kérjük, forduljon közvetlenül a kártyakibocsátójához.
Ha az online fizetési rendszerünk elutasítja a kártyáját, kérjük, ellenőrizze még egyszer, hogy a megadott adatok megegyeznek-e a számlázási adatokkal.
Ha biztos benne, hogy érvényes kártyát használ, kérjük, próbálja meg újra ugyanazzal a hitel- vagy bankkártyával, vagy adja le a rendelést egy másik kártyával. Ha a probléma továbbra is fennáll, kérjük, lépjen kapcsolatba a kártyaszolgáltatóval.
Nincs befolyásunk a fizetési hitelesítési folyamat felett, így nem tudunk segíteni semmilyen hitelesítési kérdésben.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy megrendelését csak akkor dolgozzuk fel, ha megkaptuk a fizetési kártyája kibocsátójától az engedélyt a fizetés feldolgozására.
Hasznosnak találta? Igen Nem
Send feedbackSajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni. Visszajelzésével segítsen a cikk javításában.Hasznosnak találta ezt a cikket? Igen Nem
Visszajelzés küldéseKöszönjük visszajelzését.
Ha szeretnéd részletesebben kifejteni, hogyan javíthatnánk ezen a tartalmon, az alábbiakban megoszthatod konkrét visszajelzésedet a cikk szerzőjével.
Figyelem: Ez a visszajelzés NEM kapcsolja Önt az ügyfélszolgálati csapattal. Ha kapcsolatba szeretne lépni velünk, kérjük, nyomja meg az alábbi Mégse gombot, majd a Kapcsolat gombot, és kövesse az utasításokat.
Még mindig kapcsolatba kell lépnie velünk?
-
teljesített megrendelések
teljesített megrendelések
-
termékinformáció
termékinformáció
-
Megrendelések és fizetések
-
Visszaküldés és visszatérítés
-
Visszatérítések
Visszatérítések
-
visszatérítés
visszatérítés
-
Visszatérítések
-
Személyre szabás
-
Személyre szabás
Személyre szabás
-
Személyre szabás
-
üzletek és szolgáltatások
-
áruházi információk
áruházi információk
-
áruházi információk
-
fiókom
-
Első lépések
Első lépések
-
műszaki problémák
műszaki problémák
-
Első lépések
-
webhely szabályzat
-
feltételek és rendelkezések
feltételek és rendelkezések
-
egyéb politikák
egyéb politikák
-
ADATVÉDELMI NYILATKOZAT
ADATVÉDELMI NYILATKOZAT
-
feltételek és rendelkezések