vissza a Sports Direct Magyarország oldalára
Logó
vissza a Sports Direct Magyarország oldalára

Jelenleg rendkívül elfoglaltak vagyunk, ezért a szokásosnál több időbe telik, hogy mindenkinek válaszoljunk. Ügyfélszolgálati csapatunk keményen dolgozik, és a lehető leghamarabb válaszol.
Addig is kérjük, olvassa el hasznos GYIK-ünket, ahol számos információt talál, amely segíthet kérdése megválaszolásában.

Hogyan segíthetünk?

  • Szállítás és átvétel
    • Szállítási módok
    • Szállítási GYIK
  • Megrendelések leadása
    • Megrendelések és fizetések
    • teljesített megrendelések
    • termékinformáció
  • Visszaküldés és visszatérítés
    • Visszatérítések
    • visszatérítés
  • Személyre szabás
    • Személyre szabás
  • üzletek és szolgáltatások
    • áruházi információk
  • fiókom
    • Első lépések
    • műszaki problémák
  • webhely szabályzat
    • feltételek és rendelkezések
    • egyéb politikák
    • ADATVÉDELMI NYILATKOZAT
  • Kapcsolat
  • Szállítás és átvétel
    • Szállítási módok
      Szállítási módok
    • Szállítási GYIK
      Szállítási GYIK
  • Megrendelések leadása
    • Megrendelések és fizetések
      Megrendelések és fizetések
      Mi a fizetési hitelesítés

      A fizetési hitelesítés vagy 3D Secure a kártyakibocsátók által indított csalásmegelőzési kezdeményezések.

      A Verified by VISA (VbV) és a MasterCard Secure Code (MSC) ugyanígy működik, és a kártyaszolgáltatóval közösen beállított jelszavakkal védi Önt az online vásárlás során. A nálunk történő vásárláskor a fizetési folyamat során meg kell adnia a jelszavát.

      Hogyan aktiválhatom a kártyámat?

      Regisztrálja kártyáját a kártyaszolgáltató webhelyén a fizetési hitelesítés beállításának lehetőségét kiválasztva. A rendszer felkéri, hogy adja meg a kártya adatait és állítson be egy jelszót. Miután regisztrálta a kártyáját, a jövőben az online vásárláskor csak a jelszavát kell megadnia.

      Kihez fordulhatok további információkért?

      Ha további információra van szüksége a fizetési hitelesítési eljárással kapcsolatban, kérjük, forduljon közvetlenül a kártyakibocsátójához.

      Ha az online fizetési rendszerünk elutasítja a kártyáját, kérjük, ellenőrizze még egyszer, hogy a megadott adatok megegyeznek-e a számlázási adatokkal.

      Ha biztos benne, hogy érvényes kártyát használ, kérjük, próbálja meg újra ugyanazzal a hitel- vagy bankkártyával, vagy adja le a rendelést egy másik kártyával. Ha a probléma továbbra is fennáll, kérjük, lépjen kapcsolatba a kártyaszolgáltatóval.

      Nincs befolyásunk a fizetési hitelesítési folyamat felett, így nem tudunk segíteni semmilyen hitelesítési kérdésben.

      Kérjük, vegye figyelembe, hogy megrendelését csak akkor dolgozzuk fel, ha megkaptuk a fizetési kártyája kibocsátójától az engedélyt a fizetés feldolgozására.

      Hasznosnak találta? Igen Nem

      Send feedback
      Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni. Visszajelzésével segítsen a cikk javításában.

      Hasznosnak találta ezt a cikket? Igen Nem

      Visszajelzés küldése

      Köszönjük visszajelzését.

      Ha szeretnéd részletesebben kifejteni, hogyan javíthatnánk ezen a tartalmon, az alábbiakban megoszthatod konkrét visszajelzésedet a cikk szerzőjével.

      Figyelem: Ez a visszajelzés NEM kapcsolja Önt az ügyfélszolgálati csapattal. Ha kapcsolatba szeretne lépni velünk, kérjük, nyomja meg az alábbi Mégse gombot, majd a Kapcsolat gombot, és kövesse az utasításokat.

      Még mindig kapcsolatba kell lépnie velünk?
    • teljesített megrendelések
      teljesített megrendelések
    • termékinformáció
      termékinformáció
  • Visszaküldés és visszatérítés
    • Visszatérítések
      Visszatérítések
    • visszatérítés
      visszatérítés
  • Személyre szabás
    • Személyre szabás
      Személyre szabás
  • üzletek és szolgáltatások
    • áruházi információk
      áruházi információk
  • fiókom
    • Első lépések
      Első lépések
    • műszaki problémák
      műszaki problémák
  • webhely szabályzat
    • feltételek és rendelkezések
      feltételek és rendelkezések
    • egyéb politikák
      egyéb politikák
    • ADATVÉDELMI NYILATKOZAT
      ADATVÉDELMI NYILATKOZAT
  • Kapcsolat

Nem találja, amit keres?

Logó

© SportsDirect.com Retail Ltd.

  • Mastercard
  • Visa
  • Maestro
  • Amex
  • Apple Pay
  • PayPal
  • Bancontact
+ Fájl csatolása
Mégse
Cikk megtekintések száma