vissza a Sports Direct Magyarország oldalára
Logó
vissza a Sports Direct Magyarország oldalára

Jelenleg rendkívül elfoglaltak vagyunk, ezért a szokásosnál több időbe telik, hogy mindenkinek válaszoljunk. Ügyfélszolgálati csapatunk keményen dolgozik, és a lehető leghamarabb válaszol.
Addig is kérjük, olvassa el hasznos GYIK-ünket, ahol számos információt talál, amely segíthet kérdése megválaszolásában.

Hogyan segíthetünk?

  • Szállítás és átvétel
    • Szállítási módok
    • Szállítási GYIK
  • Megrendelések leadása
    • Megrendelések és fizetések
    • teljesített megrendelések
    • termékinformáció
  • Visszaküldés és visszatérítés
    • Visszatérítések
    • visszatérítés
  • Személyre szabás
    • Személyre szabás
  • üzletek és szolgáltatások
    • áruházi információk
  • fiókom
    • Első lépések
    • műszaki problémák
  • webhely szabályzat
    • feltételek és rendelkezések
    • egyéb politikák
    • ADATVÉDELMI NYILATKOZAT
  • Kapcsolat
  • Szállítás és átvétel
    • Szállítási módok
      Szállítási módok
    • Szállítási GYIK
      Szállítási GYIK
      Miért küldték vissza a megrendelésemet vagy a terméket a feladónak?

      Szállítási partnereink háromszor próbálják meg kézbesíteni a megrendelését. 

      Előfordulhat, hogy a szállítási cím megtalálása vagy elérése problémát okoz, és ha a próbálkozások sikertelenek, a megrendelés visszaküldésre kerül.

      Előfordul, hogy egy megrendelés megsérül a szállítás során, és nem lehet kézbesíteni.

      Az e-mailben kapott nyomon követési link segítségével ellenőrizheti a visszaküldés okát.

      Ha valamilyen okból nem járnak sikerrel, egy névjegykártyát hagynak, amelyen tájékoztatják Önt arról, hogy a megrendelését visszaküldik hozzánk. 

      Sajnos a futár által visszaküldött megrendeléseket nem tudjuk újra eljuttatni ügyfeleinkhez, de a raktárcsapat által végzett feldolgozás után teljes összegben visszatérítjük a megrendelés árát. 

      Ha szüksége van a tételekre, kérjük, hogy adjon le új megrendelést.

      Hasznosnak találta? Igen Nem

      Send feedback
      Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni. Visszajelzésével segítsen a cikk javításában.

      Hasznosnak találta ezt a cikket? Igen Nem

      Visszajelzés küldése

      Köszönjük visszajelzését.

      Ha szeretnéd részletesebben kifejteni, hogyan javíthatnánk ezen a tartalmon, az alábbiakban megoszthatod konkrét visszajelzésedet a cikk szerzőjével.

      Figyelem: Ez a visszajelzés NEM kapcsolja Önt az ügyfélszolgálati csapattal. Ha kapcsolatba szeretne lépni velünk, kérjük, nyomja meg az alábbi Mégse gombot, majd a Kapcsolat gombot, és kövesse az utasításokat.

      Még mindig kapcsolatba kell lépnie velünk?
  • Megrendelések leadása
    • Megrendelések és fizetések
      Megrendelések és fizetések
    • teljesített megrendelések
      teljesített megrendelések
    • termékinformáció
      termékinformáció
  • Visszaküldés és visszatérítés
    • Visszatérítések
      Visszatérítések
    • visszatérítés
      visszatérítés
  • Személyre szabás
    • Személyre szabás
      Személyre szabás
  • üzletek és szolgáltatások
    • áruházi információk
      áruházi információk
  • fiókom
    • Első lépések
      Első lépések
    • műszaki problémák
      műszaki problémák
  • webhely szabályzat
    • feltételek és rendelkezések
      feltételek és rendelkezések
    • egyéb politikák
      egyéb politikák
    • ADATVÉDELMI NYILATKOZAT
      ADATVÉDELMI NYILATKOZAT
  • Kapcsolat

Nem találja, amit keres?

Logó

© SportsDirect.com Retail Ltd.

  • Mastercard
  • Visa
  • Maestro
  • Amex
  • Apple Pay
  • PayPal
  • Bancontact
+ Fájl csatolása
Mégse
Cikk megtekintések száma