vissza a Sports Direct Magyarország oldalára
Logo
vissza a Sports Direct Magyarország oldalára

Jelenleg rendkívül elfoglaltak vagyunk, ezért a szokásosnál több időbe telik, hogy mindenkinek válaszoljunk. Ügyfélszolgálati csapatunk keményen dolgozik, és a lehető leghamarabb válaszol.
Addig is kérjük, olvassa el hasznos GYIK-ünket, ahol számos információt talál, amely segíthet kérdése megválaszolásában.

Hogyan segíthetünk?

  • Delivery & Collection
    • Delivery Methods
    • Delivery FAQs
  • Orders & Payments
    • Placing Orders
    • Completed Orders
    • Product Info
  • Returns & Refunds
    • Returns
    • Refunds
  • Personalisation
    • Personalisation
  • Stores & Services
  • My Account
    • Getting Started
    • Technical Issues
  • Site Policies
    • Terms & Conditions
    • Other Policies
    • Privacy and Cookies Policy
  • Kapcsolat
  • Delivery & Collection
    • Delivery Methods
      Delivery Methods
    • Delivery FAQs
      Delivery FAQs
  • Orders & Payments
    • Placing Orders
      Placing Orders
    • Completed Orders
      Completed Orders
    • Product Info
      Product Info
  • Returns & Refunds
    • Returns
      Returns
    • Refunds
      Refunds
  • Personalisation
    • Personalisation
      Personalisation
      How do I personalise a trophy?

      We make it straightforward to personalise your trophies or awards with our personalisation service.

      Type the text that you’d like to have appeared on the trophy in the text boxes provided and select the "Add to bag" option when complete.

      The maximum characters we allow per line is 20 with a maximum of 3 lines in total. Spaces are counted as a character.

      We cannot personalise items with inappropriate words.

      Please ensure that, before you complete your order, chosen letters, wording, number(s) are correctly entered. Any products that have been personalised can only be refunded if they are found to be faulty.

      All items that are being personalised will take an additional 24 hours processing time after you have received your order processed confirmation email. If you have selected next day delivery you will still receive the premium delivery but with an additional delay due to the personalisation process.

      Did you find it helpful? Yes No

      Send feedback
      Sorry we couldn't be helpful. Help us improve this article with your feedback.

      Hasznosnak találta ezt a cikket? Igen Nem

      Visszajelzés küldése

      Köszönjük visszajelzését.

      Ha szeretnéd részletesebben kifejteni, hogyan javíthatnánk ezen a tartalmon, az alábbiakban megoszthatod konkrét visszajelzésedet a cikk szerzőjével.

      Figyelem: Ez a visszajelzés NEM kapcsolja Önt az ügyfélszolgálati csapattal. Ha kapcsolatba szeretne lépni velünk, kérjük, nyomja meg az alábbi Mégse gombot, majd a Kapcsolat gombot, és kövesse az utasításokat.

      Még mindig kapcsolatba kell lépnie velünk?
  • Stores & Services
  • My Account
    • Getting Started
      Getting Started
    • Technical Issues
      Technical Issues
  • Site Policies
    • Terms & Conditions
      Terms & Conditions
    • Other Policies
      Other Policies
    • Privacy and Cookies Policy
      Privacy and Cookies Policy
  • Kapcsolat

Nem találja, amit keres?

Logo

© SportsDirect.com Retail Ltd.

  • Mastercard
  • Visa
  • Maestro
  • Amex
  • Apple Pay
  • PayPal
  • Bancontact
+ Attach a file
Cancel
Article views count